Τέλεια υφή!!Αυτό το αντηλιακό ούτε καταλαβαίνεις ότι το φοράς. Είναι τόσο λεπτή η υφή του που δε σε ενοχλεί ούτε στο ελάχιστο! Μετά μπορείς να βάλεις κανονικά το μέικαπ και να φαίνεται υπέροχο.
Αντηλιακή κρέμα Την έχω πάρει παρα πολλές φορές είναι ότι καλύτερο. Δεν αφήνει άσπρα στίγματα
Κάνει φοβερή ενυδάτωση και κάνει και για τα παιδιά. Ότι καλύτερο
Τέλεια υφή!!Αυτό το αντηλιακό ούτε καταλαβαίνεις ότι το φοράς. Είναι τόσο λεπτή η υφή του που δε σε ενοχλεί ούτε στο ελάχιστο! Μετά μπορείς να βάλεις κανονικά το μέικαπ και να φαίνεται υπέροχο.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις