Πολύ καλή!Είναι πολύ καλή μάσκα! Συσφίγγει τους πόρους! Το αποτέλεσμα είναι ορατό από την πρώτη χρήση. Την έχω συστήσει σε άλλους! Στη φωτογραφία φαίνεται το πριν με τους διεσταλμενους πόρους μου και Διαβάστε Περισσότερα
Toner πραγματικής λάμψης!! Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη! Αφήνει την επιδερμίδα φωτεινή,απαλή και ενυδατωμένη χωρίς όμως να βαραίνει! Εχει ελαφριά υφή και δίνει φυσική λάμψη! Το συνιστώ!!
GeorgiaΤο προϊόν αυτό καθαρίζει τέλεια το μεικτό μου δέρμα. Δεν αφυδατώνει κ αφήνει το δέρμα απαλό. Επίσης βελτίωσε και την εικόνα της ροδόχρου ακμής που έχω.
το αγαπημένο μου skincareφοράω αυτές τις μάσκες εδώ και τρεις μήνες μία φορά την εβδομάδα. Σε συνδυασμό με άλλα προϊόντα του καταστήματος έχω δει αλλαγή στο πρόσωπό μου. Φαίνεται πιο νεανικό και πιο λαμπερό.
Πολύ καλή!Είναι πολύ καλή μάσκα! Συσφίγγει τους πόρους! Το αποτέλεσμα είναι ορατό από την πρώτη χρήση. Την έχω συστήσει σε άλλους! Στη φωτογραφία φαίνεται το πριν με τους διεσταλμενους πόρους μου και Διαβάστε Περισσότερα
Toner πραγματικής λάμψης!! Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη! Αφήνει την επιδερμίδα φωτεινή,απαλή και ενυδατωμένη χωρίς όμως να βαραίνει! Εχει ελαφριά υφή και δίνει φυσική λάμψη! Το συνιστώ!!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις