Υπέροχος ορόςΜου άρεσε πολύ το προϊόν! Νιώθεις ένα μικρό τσίμπημα αλλά κρατάει για πολύ λίγο. Δεν είναι λιπαρός! Χρησιμοποιώ μικρή ποσότητα κάθε 3 μέρες!
ΟΡΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΛΑΜΨΗΣ!!! Μόλις με λίγες μέρες χρήσης και το δέρμα μου λάμπει! ✨
Το συνιστώ με κλειστά μάτια – αποτελέσματα που φαίνονται και νιώθονται!
Τέλειο!!Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει . Δεν αφήνει λιπαρότητα, φωτίζει το δέρμα , συνεχίζεις με την ρουτίνα σου και το μακιγιάζ χωρίς να έχεις αίσθηση ότι έχει βαρύνει το πρόσωπο . Σίγουρα θα το ξαναπάΔιαβάστε Περισσότερα