Ενυδατική και καταπραϋντική Είναι η δεύτερη φορά που παίρνω αυτήν την κρέμα. Είναι εξαιρετική για το κάτω και το άνω βλέφαρο. Εχω αρκετά ξηρό δέρμα καί στα μάτια και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Την συστήνω ανεπιφύλακτα.
Ενυδατική και καταπραϋντική Είναι η δεύτερη φορά που παίρνω αυτήν την κρέμα. Είναι εξαιρετική για το κάτω και το άνω βλέφαρο. Εχω αρκετά ξηρό δέρμα καί στα μάτια και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Την συστήνω ανεπιφύλακτα.