Πολύ καλό προϊόν!Αφού σχεδόν το τελείωσα μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη! Το δέρμα μου είναι ευαίσθητο με σημαδάκια και παρατήρησα πως βελτιώθηκαν και το πρόσωπο μου είναι πιο λαμπερό!
Πολύ καλό προϊόν!Αφού σχεδόν το τελείωσα μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη! Το δέρμα μου είναι ευαίσθητο με σημαδάκια και παρατήρησα πως βελτιώθηκαν και το πρόσωπο μου είναι πιο λαμπερό!