Υπέροχη ενυδάτωση προσώπουΑφήνει πολύ απαλή την επιδερμίδα! Προσωπικά έχω μεικτή και κάνει το δέρμα μου πολύ ομαλό, σαν μωρού. Φοβερή ενυδάτωση που στεγνώνει άμεσα!!
τέλεια ενυδατική καθημερινή κρέμαΤη χρησιμοποιώ καθημερινά σαν κρέμα ημέρας. Ενυδατώνει καλά το πολύ ξηρό δέρμα και δεν αφήνει λιπαρότητα. Το βαζάκι δεν είναι πολύ πρακτικό καθώς η σπάτουλα στο καπάκι δεν φτάνει ως τον πάτΔιαβάστε Περισσότερα
Ιδανική για άνοιξη - καλοκαίρι Ωραία υφή, ιδανική για όσους προτιμούν ελαφριά προϊόντα. Με εξαίρεση το χειμώνα που η επιδερμίδα χρειάζεται κάτι πιο πλούσιο, τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Ωραία συστατικά, μεγάλη συσκευασία. Σε Διαβάστε Περισσότερα
Υπέροχη ενυδάτωση προσώπουΑφήνει πολύ απαλή την επιδερμίδα! Προσωπικά έχω μεικτή και κάνει το δέρμα μου πολύ ομαλό, σαν μωρού. Φοβερή ενυδάτωση που στεγνώνει άμεσα!!