Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 15
Έχω δοκιμάσει μια κρέμα από αυτή τη σειρά (με προβιοτικά) στο παρελθόν και έμεινα ικανοποιημένη. Πάντα με την προσθήκη του γαλακτώματος, το οποίο χρησιμοποιούσα για την ημέρα και της κρέμας, την οποία χρησιμοποιούσα το βράδυ. Αυτή τη φορά, ούτε η κρέμα ούτε το γαλακτώμα λειτούργησαν. Κόκκινο, ξεφλουδισμένο, το πρόσωπο πολύ ερεθισμένο. Έκανα ένα διάλειμμα και επέστρεψα στα προϊόντα αργότερα. Την έδωσα στην αδερφή μου, η οποία μπορεί να ανεχθεί οτιδήποτε στο πρόσωπό της. Και η αντίδραση ήταν η ίδια με τη δική μου. Δεν ξέρω τι είναι διαφορετικό, αλλά δεν θα την αγοράσω ξανά και δεν την προτείνω για ευαίσθητο δέρμα. Έφτιαξα το πρόσωπό μου για λίγο καιρό.
Η κρέμα φαινόταν υπέροχη με βάση τα συστατικά, αλλά ειλικρινά... μπορώ να πετύχω το ίδιο αποτέλεσμα με οποιαδήποτε άλλη, πολύ συνηθισμένη κρέμα. Η υφή της είναι αραιή, ελαφριά. Σχεδόν δροσερή. Παρόλα αυτά, χρειάζεται λίγος χρόνος για να απορροφηθεί. Μυρίζει γιαούρτι. Μετά από μερικούς μήνες, άλλαξα γιατί δεν έκανε τίποτα για το μικτό δέρμα μου με ακμή και ερυθρότητα, ήμουν ούτως ή άλλως κόκκινη. Κρίμα, αλλά δεν είναι για μένα.
Το χρησιμοποιώ μόνο λίγο καιρό, αλλά έχω μικτή επιδερμίδα και είναι απολύτως εντάξει. Δεν φράζει τους πόρους. Η υφή του που μοιάζει με γιαούρτι δεν αφήνει λιπαρή μεμβράνη στο δέρμα και απορροφάται αρκετά γρήγορα. Απλώς απλώνετε λίγο στο δέρμα σας, οπότε υποθέτω ότι η συσκευασία θα διαρκέσει πολύ. Έχει επίσης ένα ευχάριστο άρωμα.
Αυτή είναι η αγαπημένη μου προβιοτική κρέμα από τη Neogen. Έχει υφή σαν γιαούρτι που μαλακώνει το δέρμα, καταπραΰνει την ερυθρότητα και προσφέρει απαλή, υγιή ενυδάτωση. Επιπλέον, τα προβιοτικά και τα πεπτίδια υποστηρίζουν τον δερματικό φραγμό. Ιδανική για τις μέρες που το δέρμα σας λέει, "Βοηθήστε με".
Μια υπέροχη κρέμα ημέρας για μικτές επιδερμίδες, που ενυδατώνει όμορφα (μου αρκούσε ακόμα και τον χειμώνα), αλλά ταυτόχρονα δεν επιβαρύνει πολύ την επιδερμίδα. Έχει κρεμώδη υφή-τζελ, χάρη στην οποία απορροφάται γρήγορα και δεν λειτουργεί σαν μάσκα. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να ενοχλούνται από το διακριτικό αλλά μακράς διαρκείας άρωμα - για μένα είναι ευχάριστο. Για τον εαυτό μου, μπορώ να προτείνω την κρέμα για κανονικές και μικτές επιδερμίδες (για πιο ξηρές, περισσότερο για το καλοκαίρι).
Δοκίμασα την κρέμα για πρώτη φορά και δεν το μετανιώνω. Πολύ ελαφριά συνοχή. Περισσότερο σαν gel παρά παχύρρευστο και λιπαρό. Ιδανικό λοιπόν για μικτές επιδερμίδες. Δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας στο δέρμα. Ευχάριστο άρωμα, απορροφάται πολύ γρήγορα. Δεν θα σωπάσει. θα ξανααγορασω.
Μέχρι τώρα η Missha ήταν η αγαπημένη μου, αλλά η κρέμα έχει πάρει τη θέση της, η μυρωδιά είναι επίσης υπέροχη
Ως συνήθως, το Neogen δεν απογοητεύει. Λατρεύω αυτή την κρέμα, λειτουργεί καλά κάτω από το μακιγιάζ. Σίγουρα θα αγοράσω άλλο βάζο
Αυτή η κρέμα είναι καταπληκτική, την αγόρασα στα τυφλά και δεν το μετανιώνω. Έχει πολύ ελαφριά σύσταση και μου αρέσει να το εφαρμόζω το πρωί, εκτός από το ότι απορροφάται γρήγορα, δίνει μια όμορφη λάμψη στο δέρμα. Σίγουρα θα αγοράσω δεύτερο πακέτο
Η απόλυτη αγαπημένη μου κρέμα. Έχω ήδη αγοράσει αρκετές συσκευασίες. Το χρησιμοποιώ κυρίως το βράδυ, αλλά φαίνεται πολύ ωραίο και κάτω από το μακιγιάζ. Το δέρμα μετά από αυτό τρέφεται όμορφα και ελαστικό. Δεν έχει σημαντικό άρωμα και η συνοχή είναι κάτι μεταξύ κρέμας και τζελ. Μπορώ μόνο να συστήσω! :)
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος