Αρκετά καλό Όταν το έβαλα από το δείγμα ενθουσιάστηκα αλλά όταν το αγόρασα δεν μου άρεσε τόσο αλλά το έβαζα συστηματικότατα και δεν παρατήρησα κάτι σπουδαίο . Απλά ενυδάτωση
Αρκετά καλό Όταν το έβαλα από το δείγμα ενθουσιάστηκα αλλά όταν το αγόρασα δεν μου άρεσε τόσο αλλά το έβαζα συστηματικότατα και δεν παρατήρησα κάτι σπουδαίο . Απλά ενυδάτωση