Κριτική προϊόντος Τα μαλλιά μου είναι ξηρά κ αφυδατωμένα από τις βαφές.
Με αυτό το λαδακι που μυρίζει υπέροχα,αρχίζουν κ γίνονται πιο μαλακά.
Γυαλίζουν.Το βάζω σε στεγνά μαλλιά δύο τρεις φορές την εβδομάδα
Κριτική προϊόντος Τα μαλλιά μου είναι ξηρά κ αφυδατωμένα από τις βαφές.
Με αυτό το λαδακι που μυρίζει υπέροχα,αρχίζουν κ γίνονται πιο μαλακά.
Γυαλίζουν.Το βάζω σε στεγνά μαλλιά δύο τρεις φορές την εβδομάδα