Κριτική προϊόντος Τα μαλλιά μου είναι ξηρά κ αφυδατωμένα από τις βαφές.
Με αυτό το λαδακι που μυρίζει υπέροχα,αρχίζουν κ γίνονται πιο μαλακά.
Γυαλίζουν.Το βάζω σε στεγνά μαλλιά δύο τρεις φορές την εβδομάδα
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις