πραγματικά ωραίολίγο πάει πολύ, συν η κάλυψη είναι άψογη και όχι κέικ, αλλά πρέπει να το δοκιμάσω σε μια ολόκληρη μέρα φορώντας για να δω αν θα οξειδωθεί ή θα κολλήσει σε στεγνά μπαλώματα. Ωστόσο, φαίνεται Διαβάστε Περισσότερα
πραγματικά ωραίολίγο πάει πολύ, συν η κάλυψη είναι άψογη και όχι κέικ, αλλά πρέπει να το δοκιμάσω σε μια ολόκληρη μέρα φορώντας για να δω αν θα οξειδωθεί ή θα κολλήσει σε στεγνά μπαλώματα. Ωστόσο, φαίνεται Διαβάστε Περισσότερα