Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 26
Το μακιγιάζ έχει εκπληκτική υφή, εφαρμόζεται πολύ καλά και παραμένει στην επιδερμίδα. Κρατάει υπέροχα όταν έρχεται σε επαφή με το νερό.
Τέλειο μακιγιάζ που χτίζεται για καθημερινή χρήση, μυρίζει υπέροχα και μοιάζει με δέρμα.
Ιδανικό για μια φρέσκια και ανάλαφρη εμφάνιση. Έχει μια ελαφριά λάμψη που φαίνεται τέλεια με λίγη ματ πούδρα. Παράγγειλα την απόχρωση #23 και όταν έφτασε αρχικά ανησύχησα επειδή μου φαινόταν πολύ σκούρα. Έχω ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα. Ωστόσο, οι χρωστικές ουσίες συνδυάζονται άψογα με τον τόνο του δέρματός μου, με αποτέλεσμα την τέλεια απόχρωση για την άνοιξη και το καλοκαίρι. Είναι αδιάβροχο, όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες. Για να ανοίξω την απόχρωση, το αναμειγνύω με αντηλιακό και λειτουργεί τέλεια.
Στρώνει ωραία,η απόχρωση είναι σωστή και έχει λαμπερό αποτέλεσμα.Το συνιστώ!
Ένα εξαιρετικά ενυδατικό προϊόν που εισχωρεί τέλεια στην επιδερμίδα, αφήνοντας ένα λαμπερό φινίρισμα. Δεν έδωσα προσοχή κατά την παραγγελία, σοκαρίστηκα όταν είδα ένα μπουκάλι των 100 ml ❤️ Το συνιστώ!
Απλώνεται εύκολα, καλύπτει αρκετά,είναι ενυδατικο και αφήνει φωτεινό αποτέλεσμα!Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Το χρησιμοποιώ ως «θρεπτικό» foundation, λειτουργεί υπέροχα! Και βάζω μακιγιάζ Tirtir γύρω από τα μάτια μου. Στην 3η φωτογραφία έχω μόνο το foundation κολλαγόνου, για μένα είναι καταπληκτικό και εκπληρώνει αυτά που υπόσχεται, καλύπτει καλά αλλά δεν είναι σαν μάσκα, είναι φυσικό.
Ανακάλυψα αυτό το foundation στην ιστοσελίδα ksisters και εντυπωσιάστηκα πολύ ευχάριστα. Είναι ένα προϊόν με φυσικό φινίρισμα, αρκετά λαμπερό, οπότε θα πρέπει να σταθεροποιηθεί με πούδρα σε περίπτωση μικτού και λιπαρού δέρματος. Για ώριμο δέρμα (είμαι 39 ετών) είναι πολύ κατάλληλο, το θεωρώ περισσότερο ένα ενυδατικό προϊόν περιποίησης που έχει ένα επιπλέον και καλυπτικό αποτέλεσμα, εφαρμόζεται εύκολα με τα δάχτυλα. Εγώ επέλεξα την απόχρωση 13, η οποία για μένα είναι εξαιρετικά κατάλληλη, έχω ανοιχτόχρωμο δέρμα με γκρι υποτόνους και είναι αρκετά δύσκολο για μένα να βρω μια κατάλληλη απόχρωση, γι' αυτό μου αρέσει το γεγονός ότι τα κορεάτικα προϊόντα περιέχουν επίσης λίγη σταχτί χρωστική ουσία. Για την κρύα εποχή είναι πολύ κατάλληλο, αφήνω μερικές φωτογραφίες τραβηγμένες σε φυσικό φως με την απόχρωση και μέτρια κάλυψη. Εξαιρετική σχέση τιμής-ποιότητας, δεδομένου ότι το μπουκάλι περιέχει 100 ml προϊόντος.
Η εφαρμογή είναι πολύ εύκολη και δεν αφήνει ραβδώσεις. Η κάλυψη είναι μέτρια, αλλά φαίνεται πολύ φυσική, σαν δεύτερο δέρμα. Προσθέτω μια φωτογραφία πριν και μετά. Αυτή τη στιγμή κάνω θεραπεία με ισοτρετινοΐνη και η ενυδάτωση είναι το κλειδί για μένα, και αυτό το foundation την προσφέρει. Δεν μουτζουρώνει και έχει σταθερή καλή εμφάνιση όλη μέρα. Χωρίς ερεθισμούς, χωρίς δυσφορία και δεν τονίζει τα ξηρά σημεία. Έχω επίσης το κλασικό κολλαγόνο, και τα δύο είναι ιδανικά για αυτό το στάδιο του δέρματός μου.
Είναι εύκολο στην εφαρμογή και έχει καλή κάλυψη. Έχω μικτή επιδερμίδα και λειτουργεί αρκετά καλά ακόμα και σε ξηρές περιοχές όπου άλλα προϊόντα έχουν αφυδατώσει το δέρμα μου ακόμη περισσότερο και το πιο σημαντικό είναι ότι δεν τονίζει τις ρυτίδες.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος