Ενυδατική κρέμα!Πολύ ωραία κρέμα, λίγη αρκεί! Ωραία αίσθηση στο δέρμα, την πήρα ως δείγμα αλλά μου αρέσει πολύ. Μυρίζει επίσης υπέροχα, ελαφρώς εσπεριδοειδή!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις