ΚΑΤΕΡΊΝΗ Ενυδατικό προϊόν αβακαντο αυτή η μάρκα έστρωσε καλά στο δικό μου μικτό δέρμα θα πάρω και τα υπόλοιπα προϊόντα της επίσης το μικρό μπουκαλάκι πολύ cute ' Ευχαριστώ πολύ στο σαΐτ για τα δωράκιΔιαβάστε Περισσότερα
Χλωμιάζει το δέρμαΈχει πολύ ευχάριστη υφή απορροφάται εύκολα δυστυχώς κάνει το δέρμα σου λευκό το οποίο σε χλωμιαζει και δεν ταιριάζει το χρώμα του σώματος σου με το χρώμα του προσώπου σου. Δεν το εχω χρησιμοΔιαβάστε Περισσότερα
ΚΑΤΕΡΊΝΗ Ενυδατικό προϊόν αβακαντο αυτή η μάρκα έστρωσε καλά στο δικό μου μικτό δέρμα θα πάρω και τα υπόλοιπα προϊόντα της επίσης το μικρό μπουκαλάκι πολύ cute ' Ευχαριστώ πολύ στο σαΐτ για τα δωράκιΔιαβάστε Περισσότερα
Χλωμιάζει το δέρμαΈχει πολύ ευχάριστη υφή απορροφάται εύκολα δυστυχώς κάνει το δέρμα σου λευκό το οποίο σε χλωμιαζει και δεν ταιριάζει το χρώμα του σώματος σου με το χρώμα του προσώπου σου. Δεν το εχω χρησιμοΔιαβάστε Περισσότερα
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις