πολύ καλό προϊόνΕίναι το πρώτο βήμα στο διπλό καθαρισμό, 2 λεπτά απαλό μασάζ και μετά ξεβγάζεις με νερό και ακολουθεί το αφρίζον καθαριστικό. Το έλαιο πολύ καλό, τα αφαιρεί όλα.
Ενυδατική λοσιόν Είναι άοσμο και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και ανάλαφρο με την πρώτη χρήση. Χρειάζεσαι πολυ μικρή ποσότητα στο βαμβάκι και πιστεύω θα κρατήσει για πολύ καιρό.
πολύ καλό προϊόνΕίναι το πρώτο βήμα στο διπλό καθαρισμό, 2 λεπτά απαλό μασάζ και μετά ξεβγάζεις με νερό και ακολουθεί το αφρίζον καθαριστικό. Το έλαιο πολύ καλό, τα αφαιρεί όλα.
Ενυδατική λοσιόν Είναι άοσμο και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και ανάλαφρο με την πρώτη χρήση. Χρειάζεσαι πολυ μικρή ποσότητα στο βαμβάκι και πιστεύω θα κρατήσει για πολύ καιρό.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις