Θα το ξανά αγόραζα !Είναι τέλειο καθαρίζει και δεν αφήνει το δέρμα στεγνό μετά την χρήση . Κάνει με πολύ μικρή ποσότητα πλούσιο αφρό και η μυρωδιά του είναι τέλεια σαν σοκολάτα 💖
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις