Πολύ καλό!Εξαιρετικό καθαριστικο τζελ! Είναι πολύ ήπιο, δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια μου και έχει βοηθήσει πολύ με τις κοκκινίλες λόγο ροδοχρου ακμής.
Λάδι καθαρισμού για μακιγιάζ και αντηλιακόΈχω μικτή επιδερμίδα που είναι ευαίσθητη και κοκκινίζει εύκολα ή εμφανίζει μικρά σπυράκια. Χρησιμοποιώ αυτό το λάδι για μερικές μέρες μετά το αφρώδες καθαριστικό μου και η επιδερμίδα μου είνΔιαβάστε Περισσότερα
Πολύ καλό!Εξαιρετικό καθαριστικο τζελ! Είναι πολύ ήπιο, δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια μου και έχει βοηθήσει πολύ με τις κοκκινίλες λόγο ροδοχρου ακμής.