Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
Τα επιθέματα ματιών δεν ενυδατώνουν ιδιαίτερα και δεν γλιστρούν επειδή είναι τραχιά, κάτι που είναι καλή ιδέα, αλλά αφαιρούν τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες κάτω από τα μάτια, δεν έχω παρατηρήσει τίποτα από αυτά.
μόνο τα επιθέματα που λειτουργούν από εμένα. Άμεση αποσυμφόρηση, λάμψη και όγκος!
Μου άρεσαν πολύ τα επιθέματα, είναι ευχάριστα στη χρήση, δεν γλιστρούν και κρατιούνται καλά. Το αποτέλεσμα είναι ορατό μετά την πρώτη χρήση ❤️🔥
Δεν ξέρω αν μου αρέσει ή όχι. Είναι καλό επειδή είναι μικρότερο από τα συνηθισμένα επιθέματα ματιών, αλλά μου γλιστράει λίγο. Δεν είναι πολύ ενυδατικό, οπότε αν κάποιος έχει πολύ ξηρή περιοχή κάτω από τα μάτια, νομίζω ότι αυτό δεν θα είναι αρκετό. Δεν νομίζω ότι θα το αγοράσω ξανά.
Αφού χρησιμοποίησα ένα πακέτο, δεν βλέπω καμία διαφορά. Μετά την εφαρμογή, το δέρμα είναι τόσο εμποτισμένο στο προϊόν, αλλά φαίνεται σαν ένα βραχυπρόθεσμο και επιφανειακό αποτέλεσμα.
Τα πρώτα κορεάτικα επιθέματα ματιών που δοκίμασα και σίγουρα θα τα αγοράσω ξανά! Χάρη στην ραβδωτή επιφάνεια, δεν γλιστρούν προς τα κάτω, δεν καίγονται και δεν ερεθίζουν. Τα αποθηκεύω στο ψυγείο, έτσι ώστε τα επιθέματα να κρυώνουν ωραία και μετά τη χρήση τους, η περιοχή των ματιών είναι σίγουρα πιο φωτεινή και ενυδατωμένη. Τα συνιστώ!
Απογοητεύτηκα λίγο. Σε σύγκριση με τις σερβιέτες άλλων εμπορικών σημάτων, αυτές είναι σημαντικά λιγότερο ενυδατικές και λίγο μικρότερες. Η υφή των σερβιετών είναι σίγουρα ένα μεγάλο πλεονέκτημα – προσκολλώνται όμορφα στο δέρμα. Νομίζω ότι θα είναι ιδανικές για γυναίκες άνω των 20.
Πραγματικά φωτίζουν ελαφρώς την επιδερμίδα, το κύριο πράγμα είναι να τους δοθεί αρκετός χρόνος για να απορροφηθούν μετά την εφαρμογή, μετά τον οποίο το κονσίλερ εφαρμόζεται τέλεια. (όχι για γρήγορα πρωινά, αυτό είναι σίγουρο) Συνολικά, είμαι ενθουσιασμένη. Ιδιαίτερες ευχαριστίες για την γρήγορη παράδοση και την πιο προσεγμένη συσκευασία🩷
Τα επιθέματα ματιών είναι πραγματικά καλά, κρατάνε ωραία αμέσως μετά την εφαρμογή, δεν γλιστρούν καθόλου, είναι τα πρώτα που δεν χρειάζεται να ρυθμίσω και έχω δοκιμάσει πολλά από αυτά... Θρέφουν υπέροχα το δέρμα, δεν ερεθίζουν ούτε τσούζουν και έχουν πραγματικά υψηλής ποιότητας σύνθεση, τα συνιστώ.
Αυτό είναι το καλύτερο έμπλαστρο που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ!!! Δεν κουνιέται, αλλά πραγματικά κουνιέται!! Μένει στη θέση του όσο έρχομαι και φεύγω μέσα σε 20 λεπτά. Ενυδατώνει καλά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος