Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 22
Χρησιμοποιώ αυτό το τόνερ εδώ και αρκετό καιρό, όπως μπορείς να καταλάβεις από την ποσότητα που έχει απομείνει στο βάζο. Έχω λιπαρό δέρμα και είναι 100% τέλειο για μένα. Ενυδατώνει καλά, έχει πιο πηχτή υφή από τα περισσότερα άλλα τόνερ, αλλά δεν αφήνει κολλώδη μεμβράνη. Η μυρωδιά είναι ελαφριά και ευχάριστη, όχι χημική. Το χρησιμοποίησα μαζί με την κρέμα από την ίδια σειρά και έμεινα πολύ ικανοποιημένη, θα το αγοράσω περισσότερες από μία φορές!
Το τόνερ είναι υπέροχο, δεν είναι υδαρές, μυρίζει ωραία και ενυδατώνει.
Η κόρη μου χρησιμοποιεί αυτό το τονωτικό τις μέρες που δεν χρησιμοποιεί ρετινόλη. Το δέρμα της το ανέχεται καλά και δεν το ξηραίνει.
Η καλύτερη τονωτική λοσιόν που έχω φτιάξει ποτέ🫶🏻 Αυτό είναι το δεύτερο μπουκάλι μου και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη. Το δέρμα μου είναι απόλυτα λαμπερό! ✨ Η τονωτική λοσιόν ενυδατώνει καλά το δέρμα μου. Μερικές φορές βρέχω ένα βαμβάκι και το χρησιμοποιώ ως μάσκα. Διαρκεί επίσης πολύ. Παρά την παχύρρευστη υφή, δεν έχω παρατηρήσει νέα σπυράκια ή μαύρα στίγματα, κάτι που είναι υπέροχο❤️🔥 Το συνιστώ σε όλους
Αδερφές, θέλω να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου για αυτό το toner. Το χρησιμοποιώ εδώ και τρεις μήνες, αλλά θέλω να πω ότι είδα τα αποτελέσματα σχεδόν αμέσως, σε δέκα ημέρες. Είναι απλώς μια εξαιρετική ανακάλυψη!! Αυτό που μου έκανε είναι αδύνατο να περιγραφεί: εξομοίωσε τον τόνο του δέρματός μου, το ενυδάτωσε καλά και προετοίμασε τέλεια το δέρμα μου για το μακιγιάζ. Αφού χρησιμοποίησα αυτό το toner, έχω τόσο λαμπερή επιδερμίδα που μπορείς να τη δεις από το διάστημα, και σε εξαιρετική τιμή. Κορίτσια, είμαι σε ένα ευχάριστο σοκ, είναι απλά κάτι το ιδιαίτερο.
Τύπος δέρματος: κανονικό. Ηλικία: 25. Το συνιστώ. Υπέροχη υφή, μυρίζει πολύ ωραία. Δεν αφήνει κολλώδη αίσθηση στο δέρμα, απορροφάται γρήγορα. Η καλύτερη τονωτική λοσιόν που έχω δοκιμάσει ποτέ. Έχω ήδη 2 μπουκάλια. Τα ενεργά συστατικά βοηθούν στην απαλλαγή από τη μελάγχρωση και τους φαγέσωρες.
Δεκτικός γραφίτης μέσης πυκνότητας
Είναι καλό, όχι πολύ παχύ, ιδανικό για το κανονικό μου δέρμα.
Χρησιμοποιώ το Anua Peach 77 Niacin Essence Toner εδώ και αρκετό καιρό και πρέπει να πω ότι είμαι πραγματικά ικανοποιημένη. Το toner έχει ελαφριά, υδαρή υφή και απορροφάται υπέροχα στο δέρμα χωρίς να αφήνει κολλώδη αίσθηση. Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, φρέσκο και απαλό. Εκτιμώ επίσης το ευχάριστο, λεπτό άρωμα ροδάκινου, το οποίο έχει μια πολύ αναζωογονητική επίδραση. Μου αρέσει επίσης η πρακτική συσκευασία - είναι καλά δοσομετρημένη στα μαξιλαράκια, δεν υπάρχει σπατάλη προϊόντος. Μετά από τακτική χρήση, νιώθω ότι το δέρμα μου είναι πιο φωτεινό, πιο ομοιόμορφο και λιγότερο κουρασμένο. Επιπλέον, περιέχει νιασιναμίδη, η οποία είναι εξαιρετική για τη βελτίωση της υφής του δέρματος. Συνολικά, αυτό είναι ένα από τα καλύτερα toner που έχω δοκιμάσει. Σίγουρα θα το συνιστούσα σε όποιον ψάχνει για ένα ελαφρύ, ενυδατικό και λαμπερό toner. 🌸
Λαμπερό τόνερ απορροφητικό τέλειο για την βάση της καθημερινής ρουτίνας μας
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος