Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο






Κριτικές – 7
Το αγόρασα σε σετ με περισσότερες μάσκες από την ίδια μάρκα. Την πρώτη την πήρα δώρο ένας φίλος. Μυρίζει υπέροχα και είναι πολύ ευχάριστο. Πάντα αγοράζω περισσότερες και η αδερφή μου πήρε μερικές από εμένα για να δοκιμάσει. Το δέρμα είναι ευχάριστα ενυδατωμένο και δεν τσούζει.
Λατρεύω αυτή τη σειρά από μάσκες, είναι όλες υπέροχες, απλά πρέπει να διαλέξω ένα άρωμα που να ταιριάζει στη διάθεσή μου) Ενυδατώνουν και θρέφουν την επιδερμίδα πολύ καλά.
Πραγματικά με εξέπληξε. Οι διευρυμένοι πόροι μου είναι πιο καθαροί και λιγότερο διευρυμένοι. Πολύ ευχάριστο και μυρωδάτο.
Αυτή η μάρκα είναι στο TOP3 μου στον τομέα των μασκών πέπλου. Όλες οι μάσκες τους μυρίζουν υπέροχα και είναι πολύ θρεπτικές.
Ήθελα να δοκιμάσω αυτή τη μάσκα εδώ και πολύ καιρό και τώρα τελικά το έκανα. Δεν απογοήτευσε, η μυρωδιά είναι υπέροχη, το πράσινο τσάι είναι εντελώς αισθητό. Έχει πολλή ουσία, η οποία χάρη στο λευκό της χρώμα δημιουργεί πραγματικά ένα γαλακτώδες αποτέλεσμα. Μετά την αφαίρεσή του, απορρόφησε το πρόσωπό μου σχετικά γρήγορα και το δέρμα μου έγινε πιο απαλό.
Η μάσκα μου ταίριαξε τέλεια. Το δέρμα απέκτησε έναν ασυνήθιστα ομοιόμορφο τόνο. Παρατήρησα επίσης ότι οι συνεχώς διευρυμένοι πόροι μου φαίνονταν πιο καθαροί και το δέρμα μου ένιωθα πιο λείο.
Καλά εμποτισμένο και κολλώδες, μπορείτε ακόμη και να καθαρίσετε με αυτό. Το άρωμα είναι λεπτό και ευχάριστο. Έχει συνοχή όπως το γάλα προσώπου. Το μοτίβο είναι λίγο άβολο, αλλά όχι επικριτικό. Μετά τη μάσκα, το πρόσωπο δεν είναι κολλώδες, αλλά λεπτό και ενυδατωμένο. Προτείνω τη μάσκα!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος