Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 9
Απαλή, σφριγηλή επιδερμίδα σε 20 λεπτά. Είναι πλούσια εμποτισμένο με το υγρό και εφαρμόζεται πολύ εύκολα στο πρόσωπο. Το λατρεύω και η τιμή του είναι καταπληκτική.
Λυπάμαι πολύ που παρήγγειλα μόνο μία από αυτές τις μάσκες επειδή μου άρεσε πολύ! Ο ορός στον οποίο είναι εμποτισμένη η μάσκα έχει μια έντονα τζελ υφή. Τον άφησα στο πρόσωπό μου για περίπου 45 λεπτά και απορροφήθηκε πολύ καλά. Το πρόσωπό μου ήταν ενυδατωμένο και φρέσκο, και ο τόνος της επιδερμίδας μου ήταν σίγουρα πιο ομοιόμορφος. Μου άρεσε πολύ και σίγουρα θα παραγγείλω κι άλλες, αλλά όχι μόνο μία... ;)
Μια υπέροχη μάσκα. Θρέφει σε βάθος, ενυδατώνει και λειαίνει την επιδερμίδα. Έχει ένα λεπτό, ευχάριστο άρωμα.
Αυτή είναι η αγαπημένη μου μάσκα, η λάμψη είναι αισθητή ακόμα και μια μέρα μετά. Αν τη χρησιμοποιήσω πριν από το αντηλιακό, διατηρεί την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη και λαμπερή όλη μέρα, όπως χρησιμοποίησα highlighter στο δέρμα μου. Σίγουρα αξίζει να τη δοκιμάσετε!
Πάντα αγοράζω αυτή τη μάσκα όταν πηγαίνω στο κατάστημα Ksisters. Μου αρέσει η επιδερμίδα μου μετά το μακιγιάζ και ειδικά το ότι μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις μετά την πρωινή σου ρουτίνα και το μακιγιάζ χωρίς να κολλάει.
Η καλύτερη μάσκα όλων των εποχών!!!!!! Η δεύτερη αγαπημένη μου
Ενυδατική μάσκα. Σας προτείνω ❤️
Ενυδατώνει καλά και καταπραΰνει το δέρμα. Το συνιστώ.
Αγόρασα μια μεγάλη ποσότητα από μάσκες aplb σε προσφορά, 4 τύπους, είμαι ικανοποιημένη με την ποιότητα του υφάσματος, ειδικά τα ανοίγματα των ματιών που είναι μεγάλα *σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές των οποίων οι σχισμές συχνά δεν ταιριάζουν στα μάτια μου, ειδικά αν έχω βλεφαρίδες..... Το δέρμα μου είναι θρεμένο, λείο, με πολύ ορό που είναι αρκετό για τον λαιμό και το ντεκολτέ. Μετά τις μάσκες με νιασιναμίδη, αφού απορροφηθεί ο ορός από τη μάσκα, το δέρμα μπορεί να είναι λίγο σφιχτό, αλλά μετά τη χρήση ενός άλλου booster, ορού ή κρέμας μετά από αυτό το δέρμα είναι όμορφο. Θα το αγοράσω ξανά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος