Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 162
Πριν αρχίσω να τη χρησιμοποιώ, το δέρμα μου ήταν σοβαρά αφυδατωμένο. Αυτή η κρέμα κυριολεκτικά το έσωσε. Έχει μια ευχάριστη υφή που απορροφάται γρήγορα και προσφέρει βαθιά ενυδάτωση. Αφήνει το δέρμα απαλό, ενυδατωμένο και όμορφα λαμπερό χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Ταιριάζει επίσης υπέροχα κάτω από το μακιγιάζ.
Μια ευχάριστη κρέμα που ανταποκρίνεται στα λεγόμενά της !DYNASTY! Εφαρμόζεται υπέροχα στην επιδερμίδα, απορροφάται καλά και δίνει ένα τέλειο φινίρισμα. Πολύ απαλή υφή που ταιριάζει με άλλα προϊόντα από την Beauty of Joseon. Έχω μικτή επιδερμίδα και ταιριάζει πολύ. Την προτείνω σε όλους να τη δοκιμάσουν.
Πολύ καλή κρέμα για ξηρό και ευαίσθητο δέρμα. Δεν συσφίγγει καθόλου το δέρμα και είναι πολύ ενυδατική, θα την αγοράσω περισσότερες από μία φορές.
Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες στη ζωή μου, αλλά αυτή είναι αυτή τη στιγμή η κορυφαία μου επιλογή! Έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν ολόκληρο το βάζο των 50 ml και παρήγγειλα την έκδοση των 100 ml. Η κρέμα ενυδατώνει υπέροχα το πρόσωπό μου, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει ένα βαρύ φιλμ. Το δέρμα μου είναι λείο, ευχάριστο στην αφή και πολύ απαλό. Το πρόβλημά μου ήταν η ξηροδερμία, και αυτή η κρέμα το έλυσε, οπότε τη συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους!
Έχει πολύ ευχάριστη υφή στο δέρμα και ενυδατώνει καλά.
Ενυδατώνει πολύ καλά, δεν βαραίνει το πρόσωπο. Απορροφάται γρήγορα. Πολύ καλή τιμή για μια ποιοτική κρέμα.
Αυτή η κρέμα απορροφάται πολύ εύκολα και δεν αφήνει ένα παχύ στρώμα στο δέρμα. Μπορείτε να νιώσετε την υγρασία αμέσως. Η καλύτερη κρέμα για κάθε εποχή. Την αγοράζω ξανά και ξανά.
Το αγόρασα με βάση τις συστάσεις εδώ, για ξηρό, αφυδατωμένο δέρμα. Είναι μια αρκετά βασική κρέμα, όχι θαυματουργό προϊόν, μερικές φορές δεν είχα αρκετή. Δεν σβωλιάζει, απορροφάται αρκετά καλά!
Μου άρεσε πολύ, είναι ευχάριστο, καταπραϋντικό, απορροφάται ωραία. Δεν κολλάει το πρωί. Μου άρεσε πολύ στην ευαίσθητη επιδερμίδα μου.
Για μένα, αυτή η κρέμα 0 πόντοι, είναι εντελώς κολλώδης στο δέρμα :( ακόμα και μετά από μία ώρα το δέρμα μου είναι ακόμα κολλώδες
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος