Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
έξτρα λαμπερό αποτέλεσμα, ενώ παράλληλα χάρη στην πυκνότητα του ορού δεν βαραίνει το δέρμα, είναι ευχάριστο στο δέρμα και παρόλο που έχω ευαίσθητο δέρμα δεν το ερεθίζει, κατάλληλο για κάτω από το μακιγιάζ επίσης διαρκεί πολύ, 2-3 δόσεις είναι αρκετές για όλο το πρόσωπο και το ντεκολτέ
Έχω περίπου τέσσερις συσκευασίες αυτού του SPF και δεν πρόκειται να ψάξω για άλλο. Μου αρέσει πολύ το SPF, έχει ωραία αίσθηση στο δέρμα και το αφήνει όμορφα θρεμένο και λαμπερό. Το μακιγιάζ παραμένει υπέροχα. Έχει καλό εφαρμοστή.
Το καλύτερο SPF που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Εκτιμώ το γεγονός ότι είναι ορός και όχι κρέμα, είναι λίγο πιο πηχτό στην αίσθηση, αλλά δεν με πειράζει ούτε για το καλοκαίρι, απορροφάται καλά. Έχω ξηρό δέρμα. Πάντα το χρησιμοποιώ 🙂 Επιπλέον, εκτιμώ το δοχείο.
Κάνει θαύματα για μένα κάθε μέρα. Αυτό το γυάλινο δέρμα που μου το κάνει αυτό κάθε πρωί είναι καταπληκτικό. Απλώνεται υπέροχα και ενυδατώνει, απλά το λατρεύω ❤️
Αφήνει μία γυαλάδα φρεσκάδας που εάν δεν φοράτε makeup σας δίνει την όψη υγείας και φρεσκάδας, ενώ αν φοράτε makeup, λειτουργεί ως φανταστική βάση ή ως primer. Από μένα είναι ΝΑΙ.
Είναι ένα ωραίο χημικό ενυδατικό spf, και όταν λέω ενυδατικό το εννοώ πραγματικά. Αφήνει ένα λαμπερό, δροσερό, μη κολλώδες φινίρισμα. Έχει ένα λίγο περίεργο άρωμα, για όσες είναι ευαίσθητες στα αρώματα spf. Αλλά γενικά μου αρέσει. Δεν θα το χρησιμοποιούσα για το καλοκαίρι γιατί θα το ίδρωνα, αλλά μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ τον χειμώνα όταν το δέρμα μου ξηραίνεται. Το λιπαρό δέρμα μπορεί να έχει πρόβλημα με αυτό. Κάνει ακριβώς αυτό που ισχυρίζεται, δεν έχω παράπονο. Α, και το εφαρμοστή αντλίας είναι ένα πλεονέκτημα για μένα, πολύ βολικό.
Λειτουργούσε καλά για ξηρό, ευαίσθητο δέρμα.
Δεν μπορώ καν να μετρήσω πόσα αντηλιακά προσώπου έχω χρησιμοποιήσει, αλλά αυτό είναι μακράν το καλύτερο. Δεν μου τσούζει τα μάτια, δεν μου προκαλεί φαγούρα στο πρόσωπο, δεν μπορώ να πω κάτι κακό για αυτό. Σούπερ.
Το καλύτερο αντηλιακό που είχα ποτέ. Το δέρμα μου τελικά δεν είναι λαμπερό. 😀 Για μένα, είναι ένα θετικό σημείο ότι είναι έντονο. Το λατρεύω, επαναλαμβανόμενος πελάτης!
Το δοκίμασα για πρώτη φορά. Μου αρέσει αυτή η μάρκα και εκπλήσσομαι πολύ ευχάριστα. Το SPF είναι πολύ ωραίο στο δέρμα και ιδανικό κάτω από το μακιγιάζ. Τώρα το χειμώνα, θρέφει όμορφα την επιδερμίδα. Συνιστώ ανεπιφύλακτα 🙏
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος