Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 43
Το τόνερ είναι τέλειο! Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί.
Αυτή είναι μια πολύ ευχάριστη τονωτική λοσιόν. Μου αρέσει να τη χρησιμοποιώ πρώτα αφού καθαρίσω το πρόσωπό μου. Έχει πολύ υδαρή και ελαφριά υφή και αποτελεί μια εξαιρετική βάση που απορροφάται από το δέρμα σαν σφουγγάρι. Μου αρέσει ιδιαίτερα κάτω από γαλακτώδεις τονωτικές λοσιόν. Είναι ελαφριά, απαλή και εξισορροπεί την ευαίσθητη υφή του δέρματος.
Μια πολύ καλή τονωτική λοσιόν για μικτό δέρμα με τάση ακμής. Η τονωτική λοσιόν απορροφάται γρήγορα και αφήνει μια ευχάριστη αίσθηση στο δέρμα, δεν τσούζει ή ερεθίζει. Αφαιρεί τους ρύπους, αναζωογονεί το δέρμα και το καταπραΰνει ταυτόχρονα. Δεν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα, οπότε η συσκευασία θα μου κρατήσει πολύ καιρό. Το συνιστώ.
Χρησιμοποιείτε πάντα το βράδυ, ιδανικό για λιπαρό δέρμα με μαύρα στίγματα.
Το τόνερ είναι ωραίο, το έχω χρησιμοποιήσει μόνο λίγο, αλλά δεν ερεθίζει το δέρμα και είναι ευχάριστο στο πρόσωπο. Έχει ευχάριστο άρωμα. Μου αρέσει :)
Ένα τονωτικό που τα έχει όλα τέλεια, δεν ερεθίζει, δεν ξηραίνει, με οξέα, έχει ευχάριστη μυρωδιά, το προτιμώ ξανά και ξανά.
Έχω μικτό δέρμα, το οποίο είναι αρκετά λιπαρό στη ζώνη Τ. Και πρόσφατα, έχω περισσότερη ακμή γύρω από τους κροτάφους μου. Λόγω του ευαίσθητου δέρματός μου, δεν τόλμησα να χρησιμοποιήσω κρέμες ή μάσκες απολέπισης, οπότε επέλεξα αυτό το toner. Σκέφτηκα ότι θα ήταν πιο απαλό από μια κρέμα ή έναν ορό. Χρησιμοποιώ το toner κάθε μέρα σε καθαρό πρόσωπο (χρησιμοποιώ επίσης ορό και ενυδατική κρέμα επιπλέον). Το χρησιμοποιώ εδώ και 3 εβδομάδες και μπορώ να δω βελτίωση στην κατάσταση του δέρματός μου. Φαίνεται επίσης ότι το μέτωπό μου γίνεται πιο λιπαρό με την πάροδο του χρόνου. Εκτός αυτού, μόλις που φαίνεται ότι το μπουκάλι έχει χρησιμοποιηθεί. Αυτή είναι μια πολύ μεγάλη δόση, οπότε είναι επίσης αρκετά οικονομικό. Νομίζω ότι κάνει αυτό που θα περίμενε κανείς από ένα toner. Μπορώ να δω τα αποτελέσματα στο πρόσωπό μου.
Έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής και αυτή η τονωτική λοσιόν απορροφάται γρήγορα, αφήνοντας μια υπέροχη αίσθηση φρεσκάδας. Την χρησιμοποιώ κάθε δεύτερο βράδυ, εφαρμόζοντάς την με βαμβάκι και ταμπονάροντάς την απαλά στο πρόσωπό μου, και νιώθω ότι το δέρμα μου είναι πιο ήρεμο και λιγότερο ερεθισμένο. Ένα μόνο σημείο που πρέπει να σημειωθεί: το μπουκάλι είναι αρκετά σκληρό, γεγονός που δυσκολεύει λίγο την αφαίρεση του προϊόντος. Πρέπει να ανακινήσετε ή να γείρετε αρκετά τη συσκευασία για να απορροφήσει το βαμβάκι το προϊόν.
Ωραία τονωτική λοσιόν. Είχα κηλίδες στο δέρμα μου, αλλά μετά από λίγο καιρό χρήσης, εξαφανίζονται.
Κυρίες, αν ξεκινάτε να προσθέτετε BHA, μια τονωτική λοσιόν με 0,5% είναι σίγουρα καλύτερη για αρχάριους. Το δέρμα είναι ενυδατωμένο, φωτεινό και πολύ απαλό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος