Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 71
Το χρησιμοποιώ 1-2 φορές την εβδομάδα. Το δέρμα μου φαίνεται πιο καθαρό και φρέσκο μετά τη χρήση του. Η μυρωδιά είναι λίγο περίεργη για μένα, αλλά συνολικά είναι ένα καλό προϊόν.
Αυτό το προϊόν δεν μου έκανε καθόλου εντύπωση. Είχε μια απαίσια δυσάρεστη μυρωδιά και ήταν ένα πολύ λιπαρό, βαρύ προϊόν. Νομίζω ότι αυτό το προϊόν είναι πιο κατάλληλο για πολύ ξηρό δέρμα, έχω ελαφρώς λιπαρή ζώνη Τ, οπότε προτιμώ προϊόντα που είναι λίγο ξηρά. Δεν θα το αγόραζα ξανά.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, ενυδατώνει πολύ καλά το πρόσωπο.
Μετά την τρίτη χρήση της μάσκας Ground Rice and Honey Glow, το δέρμα μου είναι πολύ πιο ομοιόμορφο, οι κόκκινες κηλίδες έχουν μειωθεί. Με έχει βοηθήσει με το μεικτό αφυδατωμένο δέρμα μου, το πρόσωπό μου είναι πολύ πιο ενυδατωμένο.
Μου αρέσει πολύ αυτή η μάσκα. Μετά τη χρήση της, το δέρμα μου είναι απαλό, λείο και ευχάριστα αναζωογονημένο. Καθαρίζει καλά το δέρμα μου χωρίς να το αφήνει τραβηγμένο ή ξηρό. Νιώθω ότι το δέρμα μου φαίνεται πιο λαμπερό και υγιές. Η μάσκα είναι επίσης ευχάριστη στη χρήση και ξεβγάζεται εύκολα. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον ψάχνει ένα προϊόν καθαρισμού που να είναι απαλό για το δέρμα του.
Χρησιμοποιώ αυτή τη μάσκα εδώ και έξι μήνες και δεν έχω λόγια να πω αρκετά καλά λόγια γι' αυτήν! Είναι πραγματικά ευχάριστη, καταπραϋντική και αποτελεσματική!
Αυτό είναι ένα προϊόν πολύ υψηλής ποιότητας, ιδανικό για το μικτό δέρμα μου. Καθαρίζει πολύ καλά και αφήνει το δέρμα μου καλά ενυδατωμένο. Νομίζω ότι θα χρησιμοποιήσω ξανά αυτό το προϊόν.
Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αυτή τη μάσκα, τη δοκίμασα μόνο μία φορά και με εξέπληξε το γεγονός ότι αμέσως μετά την πρώτη χρήση το δέρμα μου ήταν τόσο απαλό στην αφή και λείο.
Είναι μια καταπληκτική μάσκα, αφήνει το δέρμα σας απαλό και ενυδατωμένο. Επίσης, διαρκεί πολύ. Βρήκα την καλύτερη τιμή στο ksisters και είμαι πολύ ικανοποιημένη.
Έχω ευαίσθητο και ξηρό δέρμα. Η μάσκα δεν αφυδάτωσε καθόλου το δέρμα μου. Δεν είχα καμία αντίδραση, κάτι που είναι σημαντικό για μένα. Το καλύτερο από όλα είναι ότι κάνει απαλή απολέπιση χωρίς ερεθισμούς. Απλά τέλεια.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος