Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.







Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 113
Είμαι τόσο χαρούμενη, μου αρέσει πολύ πώς κάνει την επιδερμίδα μου να νιώθει. Είναι ένα τέλειο δεκάρι.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη, επιτέλους δεν καίγομαι από τον ήλιο και είναι εύκολο στην εφαρμογή και τόσο βελούδινο.
Μου αρέσει πολύ το ματ αποτέλεσμα, αλλά για κάποιο λόγο διαπίστωσα ότι ξεφλούδιζε από το δέρμα μου. Γι' αυτό δεν τόλμησα να βάλω μακιγιάζ, το χρησιμοποιώ πολύ σπάνια μόνο όταν δεν φοράω μακιγιάζ.
Είναι η 2η φορά που το αγοράζω. Ότι πρέπει για ανανέωση on the go. Αφήνει κάπως ματ/ βελούδινο αποτέλεσμα
Το δέρμα μου έχει την τάση να αντιδρά σε όλα τα προϊόντα που προκαλούν ακμή, κατά τα άλλα είναι λιπαρό και αφυδατωμένο, οπότε μέχρι το περασμένο καλοκαίρι δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό να προσθέσω μια επιπλέον στρώση SPF στο μακιγιάζ μου. Έπεσα πάνω σε εξαιρετικές κριτικές και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Είναι υπέροχο. Δεν φράζει τους πόρους και αφαιρεί ελάχιστα το μακιγιάζ όταν εφαρμόζεται, μάλιστα, το μακιγιάζ παραμένει άθικτο. Είναι ένα απαραίτητο αντικείμενο στην τσάντα μου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Το συνιστώ σε όλους με ευαίσθητο δέρμα, λιπαρό, ξηρό, νομίζω ότι είναι για όλους τους τύπους δέρματος. Σύσταση, 10/10!
Αυτό το προϊόν με αντηλιακό spf είναι ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα προσώπου. Το προϊόν εφαρμόζεται πολύ εύκολα και γρήγορα. Μετά τη χρήση του, δεν υπάρχουν λευκά σημάδια ή κολλώδης αίσθηση. Βολικό για χρήση ενώ ταξιδεύετε.
Ο σύζυγός μου κι εγώ λατρεύουμε αυτό το στικ με αντηλιακό. Δεν κολλάει και έχει πολύ ωραία επίδραση στο δέρμα. Επίσης, είναι ένα τέλειο primer για το λιπαρό Τ-μικτό δέρμα μου. Ο σύζυγός μου μού ζητάει κάθε χρόνο να αγοράζω άλλο ένα για εμάς. Την επόμενη φορά, θα παραγγείλω μόνο 2, ένα για τον καθένα μας. Υ.Γ. Διαρκεί πολύ!
Παρηγγειλα ενα κουτι με προιοντα σετ Beauty of Josheon! Επισης η παραγγελια ηταν γεματο δωρακια και παρα πολυ προσεγμενη! Σιγουρα θα ξανα προτιμησω ειναι υπεροχα!!!
Αν και δεν μου αρέσει πολύ η κρεμώδης εκδοχή αυτού του αντηλιακού, το στικ είναι πολύ ωραίο - εύκολο στην εφαρμογή, δεν κολλάει και έχει ωραίο ματ φινίρισμα. Θα το αγοράσω ξανά!
Αυτό το στικ είναι πολύ καλό, χωράει στην τσέπη σας και μυρίζει πολύ ωραία. 🙂 Είναι εύκολο στην εφαρμογή, ιδανικό και για παιδιά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος