Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 12
Με εξαιρετικό SPF, ελαφρύ στην επιδερμίδα και φαίνεται υπέροχο κάτω από μακιγιάζ και foundation. Το συνιστώ!
Ένας εξαιρετικός καθημερινός βοηθός την κρύα εποχή, όταν ο ήλιος δεν είναι τόσο ενεργός και δεν χρειάζεται να εφαρμόζετε ξανά την κρέμα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι ουδέτερη κάτω από το μακιγιάζ :)
Έχω μικτό και ευαίσθητο δέρμα, καθώς και ευαίσθητα μάτια. Δεν ερεθίζει και δεν κολλάει, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσετε μια ενυδατική κρέμα από κάτω (toner, serum κ.λπ.). Θα διαρκέσει πολύ. Πιο κατάλληλο για λιπαρό ή μικτό δέρμα.
Δεν είναι κακό, αλλά έχει πολύ έντονο άρωμα δεντρολίβανου και αφήνει ελαφρά λευκά κατάλοιπα. Μερικές φορές ένιωσα ότι το πρόσωπό μου είχε λίγο φαγούρα μετά την εφαρμογή του, ίσως λόγω του δεντρολίβανου, αλλά δεν δημιούργησε κανένα σημαντικό πρόβλημα.
Επειδή ήθελα να δοκιμάσω ένα νέο ορυκτό αντηλιακό, αποφάσισα να δοκιμάσω αυτό από την Benton χάρη στην υπέροχη όψη της σύνθεσής του. Όπως όλα τα ορυκτά foundation, έτσι και αυτό αφήνει ένα λεπτό λευκό στρώμα, αλλά προς έκπληξή μου δεν είναι καθόλου πυκνό και απλώνεται πολύ εύκολα. Δεν περιέχει αλκοόλ και περιέχει σούπερ συστατικά όπως νιασιναμίδη, πανθενόλη, βιταμίνη Ε ή αδενοσίνη. Το έλαιο δεντρολίβανου, που περιέχει, δημιουργεί ένα λεπτό άρωμα που δεν με ενοχλεί προσωπικά. Έχω μικτό δέρμα και αυτή θα είναι η δεύτερη αγορά μου γιατί δεν αφήνει το δέρμα πολύ λιπαρό αλλά του δίνει φυσική λάμψη και μάλιστα νιώθω ότι ρυθμίζει τέλεια την πιο λιπαρή ζώνη Τ μου και ταυτόχρονα προσθέτει ενυδάτωση.
Έλαβα δώρο το πυρίτιο. Είναι λίγο πιο πηχτό και πρέπει να περιμένετε περισσότερο πριν κάνετε μακιγιάζ, αλλά κατά τα άλλα λειτουργεί καλά και κάνει ό,τι πρέπει να κάνει καλά το spf. Δεν ερεθίζει ακόμη και το ευαίσθητο δέρμα με ροδόχρου ακμή.
Έλαβα δώρο την κρέμα, η υφή της κρέμας είναι πολύ καλή, φωτίζει λίγο το πρόσωπο - γενικά είμαι ικανοποιημένη από την κρέμα
Έλαβα δείγμα από το ksistars για δοκιμή. Δυστυχώς όχι για μένα, έχει πολύ έντονο άρωμα. Και το δέρμα μου κάηκε μετά την εφαρμογή του. Γενικά, έχω την εντύπωση ότι τα προϊόντα Benton δεν είναι για μένα.
Έχω αρκετά ευαίσθητο δέρμα, περιστασιακά λιπαρή ζώνη Τ και ξηρά μάγουλα. Αυτό είναι το πρώτο αντηλιακό που μου ταιριάζει! Δεν το κάνει λιπαρό και δεν το στεγνώνει. Στην αρχή υπάρχει μια έντονη (μου αρέσει) μυρωδιά βοτάνου, αλλά εξατμίζεται πολύ γρήγορα μετά την εφαρμογή. Ένα λευκό φιλμ είναι αναπόφευκτο με τα ορυκτά φίλτρα, αλλά εδώ είναι ελάχιστο. Ωστόσο, είναι αλήθεια ότι αλλάζει αρκετά τον τόνο του δέρματος - δεν με ενοχλεί γιατί χρησιμοποιώ πάντα foundation / πούδρα μετά. Απλώνεται καλά, δεν ξεφλουδίζει, δεν καίει τα μάτια και είναι εξαιρετικό για κάτω από το μακιγιάζ.
Αυτό το προϊόν κάνει το δέρμα μου να λάμπει, το δέρμα μου να τρέφεται και να ενυδατώνεται, και επίσης λειτουργεί εξαιρετικά στην εξάπλωση των σπασμών λόγω της νιασιναμίδης στη σύνθεση. Εξαιρετική υφή gel, εύκολη και ευχάριστη στην εφαρμογή, αφήνει ένα ελαφρώς κολλώδες στρώμα, αλλά μου αρέσει
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος