Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο









Κριτικές – 5
Αγόρασα τη μάσκα με την ανάγκη να αφαιρέσω τους ρύπους από τους πόρους και ιδανικά να τους μειώσω. Δεν περίμενα θαύματα. Αλλά μετά τη δεύτερη χρήση μπορώ να δω τη διαφορά. 🤟🏼 Την λατρεύω.
Μου αρέσει πολύ, το εφαρμόζω κάθε δεύτερο βράδυ στο τέλος της ρουτίνας καθαρισμού προσώπου μου και το αφήνω μέχρι το πρωί. Ενυδατώνει πολύ καλά και συγκρατεί τα ενεργά συστατικά που έχω εφαρμόσει πριν. Σίγουρα θα το παραγγείλω ξανά όταν τελειώσει. Είναι άχρωμο, άοσμο τζελ. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι αρκετά άσχημο, αλλά δεν με πειράζει :)
ΤΥΠΟΣ ΔΕΡΜΑΤΟΣ: μικτό, λιπαρό Tzone, ευαίσθητο, επιρρεπές στην ακμή δέρμα. Ηλικία: 30+ Κύριες ανησυχίες: μεγάλοι πόροι, αφυδάτωση και πρώτα σημάδια λεπτών γραμμών Έλαβα ένα δείγμα από αυτήν την μάρκα με μια ρουτίνα 3 βημάτων για να δοκιμάσω. (Δείτε τις άλλες δύο κριτικές στις σελίδες με λάδι καθαρισμού/αφρό) Μια πολύ ογκώδης μάσκα αργίλου, με πολλά σημεία που δεν ήμουν σίγουρη αν έπρεπε να κάνω λίγο απολέπιση ή όχι. Συνήθως οι μάσκες αργίλου εφαρμόζονται σε παχύ στρώμα και αφήνονται για λίγα λεπτά και αυτό έκανα. Χωρίς έντονο άρωμα, είναι ελαφρύ και ευχάριστο και στεγνώνει αρκετά γρήγορα. Την εφάρμοσα στο Tzone μου και στόχευσε σε ό,τι λάδι είχε απομείνει μετά τη χρήση τόσο του λαδιού καθαρισμού όσο και του αφρού αυτής της μάρκας. Τα κομμάτια χρειάζονται λίγη προσπάθεια για να αφαιρεθούν, αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι χρησιμοποίησα κρύο νερό αντί για χλιαρό. Σε συνδυασμό με τα άλλα δύο προϊόντα, νομίζω ότι αυτή η σειρά κάνει καλή δουλειά συνολικά στον καθαρισμό των πόρων, αν και το αποκορύφωμά της για μένα ήταν η αντιμετώπιση της λιπαρής ζώνης Τ. Το ευαίσθητο δέρμα μου δεν αντέδρασε ούτε μου προκάλεσε έξαψη.
Για μένα, αυτή είναι η καλύτερη μάσκα καθαρισμού πόρων μέχρι στιγμής. Το δέρμα μου είναι υπέροχα απαλό μετά τη χρήση, δεν προκαλεί τραβήγματα, είναι εύκολο στην εφαρμογή και βλέπω αποτελέσματα σχεδόν αμέσως μετά τη χρήση. ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΚΟΡΥΦΑΙΑ!
Η εφαρμογή γίνεται εύκολα με το μικρό κουταλάκι που συνοδεύει τη μάσκα. Θα συνιστούσα μια ελαφριά στρώση, δεν στεγνώνει όπως άλλες μάσκες αργίλου και είναι λίγο δύσκολο να ξεπλυθεί αν είναι πολύ παχύρρευστη. Άφησε το μικτό δέρμα μου λείο χωρίς να το ξηράνει πολύ, απομάκρυνε καλά το σμήγμα. Βλέπω ότι είναι λίγο υπερβολικά ξηρό αν είμαι ξηρός τύπος δέρματος.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος