Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 26
Σας προτείνω τον ορό, αναζωογονεί υπέροχα την επιδερμίδα και εξαλείφει τις μικρές ατέλειες.
Τέλεια! Καταπραΰνει, ενυδατώνει, απορροφάται γρήγορα και είναι ευχάριστο. Δεν ερεθίζει τα σημεία του προσώπου μου όπου έχω έκζεμα - αντίθετα, το καταπραΰνει πολύ καλά.
Μου έλειπε η ενυδάτωση. Δοκίμασα αυτόν τον ορό και έμεινα ευχάριστα έκπληκτη - το πρόσωπό μου έλαμψε αμέσως, ο τόνος μου εξισορροπήθηκε. Θα αγοράσω κι άλλο, και ο συνδυασμός με την κρέμα αυτής της σειράς είναι απλά υπέροχος!
Καταρχήν, αυτός ο ορός δεν είναι κακός, έχει μια ωραία ελαφριά υφή. Ωστόσο, δεν παρατήρησα καμία βελτίωση στην εμφάνιση του δέρματός μου μετά τη χρήση του. Κατά τη γνώμη μου, δεν αξίζει τα λεφτά του.
Έλαβα ένα δείγμα - έχω ώριμο δέρμα. Μετά την εφαρμογή, το δέρμα μου ήταν λαμπερό και κολλώδες, αλλά μετά από λίγο απορροφήθηκε πλήρως. Σίγουρα θα το παραγγείλω. Το συνιστώ.
Το χρησιμοποιώ εδώ και πολύ καιρό και ειλικρινά το λατρεύω, είμαι απόλυτα ικανοποιημένη! Είναι ελαφρύ, λίγο σαν ζελέ στην υφή, αλλά έκανε θαύματα στο δέρμα μου όταν ήταν πραγματικά προβληματικό (μικρά σπυράκια που δεν ήξερα την αιτία τους). Το χρησιμοποιούσα μόνο του εκτός από το καθαριστικό προσώπου εκείνη την εποχή. Πάντα αγοράζω καινούργια μόλις τελειώσουν.
Ένα υπέροχο προϊόν! Η αμπούλα απορροφάται αμέσως, δεν αφήνει λιπαρότητα και αφήνει την επιδερμίδα πολύ απαλή. Καταπραΰνει και ηρεμεί από τη φλεγμονή. Σίγουρα θα αγοράσω άλλη μία!
Αυτή η αμπούλα είναι ένα θεόσταλτο δώρο για το δέρμα μου, ενυδατώνει τέλεια, καταπραΰνει και δίνει λάμψη στο δέρμα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο γυάλινο δέρμα με τις Κορεάτισσες.
Αν έχετε αφυδατωμένο, ερεθισμένο δέρμα ή φλεγμονώδη σπυράκια, αυτός ο ορός είναι για εσάς. Αυτή είναι η δεύτερη συσκευασία μου και βοηθάει πραγματικά να εξομαλυνθεί ο τόνος του δέρματός μου και να μειωθούν οι κόκκινες κηλίδες. Στην αρχή δεν κατάλαβα τι σημαίνει ο ορός, αλλά με καθημερινή χρήση, τα αποτελέσματα φάνηκαν. Γι' αυτό τον συνιστώ! (Μπορεί να μην είναι ιδανικός για πολύ λιπαρό δέρμα, ωστόσο.)
Χρησιμοποιώ ήδη την 3η αμπούλα και απλά την λατρεύω. Έχω ευαίσθητο δέρμα με ακμή και καταπραΰνει, ενυδατώνει και ακόμη και εξασθενεί την ακμή. Μπορώ μόνο να προτείνω αυτό το προϊόν για κάθε τύπο δέρματος!!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος