Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Κριτικές – 2
Είναι ευχάριστο, σίγουρα δεν έκανε κακό, αλλά δεν είχε θεαματικά αποτελέσματα. Το συνιστώ γιατί, ως άτομο με δέρμα επιρρεπές στην ακμή, εστιάζω πάντα στην επούλωση, όχι απαραίτητα στην ενυδάτωση. Επιπλέον, δεν πέφτει από το πρόσωπό μου. Μπορείτε να το εφαρμόσετε το Σάββατο και να τακτοποιήσετε το σπίτι. ;) Πιθανότατα θα το αγοράσω ξανά γιατί σίγουρα λειτουργεί καλύτερα από την κανονική κρέμα. Όταν η Ksisters θεραπεύσει την ακμή μου, θα επικεντρωθώ σε τελετουργίες σαν κι αυτή. ;)
Το ευαίσθητο δέρμα μου το λάτρεψε 😊
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος