Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.







Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 18
Προσωπικά δεν μου άρεσε η κρέμα. Με την πάροδο του χρόνου (μετά από μερικές μέρες), η περιοχή των ματιών μου άρχισε να με τσούζει πολύ και αναγκάστηκα να σταματήσω να τη χρησιμοποιώ. Μπορώ να μασήσω την κολλώδη υφή της, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να ξεπεράσω το αίσθημα τσούξιμο.
Αγαπητές αδερφές K, έλαβα ένα δείγμα κρέμας ματιών Corix από εσάς και ειλικρινά; Ουάου! Χάρη σε αυτό το μικρό δείγμα την παρήγγειλα στη συνέχεια και σήμερα ξέρω ότι ήταν μια από τις καλύτερες αποφάσεις για το δέρμα μου. Η περιοχή των ματιών μου είναι υπέροχα απαλή, λεία μετά τη χρήση της... σαν οπίσθιο μωρού 🥹 Φαίνομαι πιο ξεκούραστη, πιο φρέσκια και η αίσθηση στο δέρμα μου είναι απλά εθιστική. Σας ευχαριστώ που μου επιτρέψατε να τη δοκιμάσω - γιατί αν δεν είχα λάβει το δείγμα, μπορεί να μην την είχα μέχρι σήμερα. Η κρέμα είναι τόσο ελαστική, αλλά δεν με πειράζει καθόλου. Απορροφάται καλά και δεν κολλάει. Και τώρα; Παραμένω πιστή στην Coxir 🖤
Δεν μου αρέσει η υφή του. Δυσκολεύει αρκετά την εφαρμογή. Αλλά αυτό που είναι πραγματικά απαράδεκτο για μένα είναι ότι η κολλώδης αίσθηση δεν εξαφανίζεται, καθιστώντας σχεδόν αδύνατη την εφαρμογή μακιγιάζ μετά. Ακόμα κι αν το ταμπονάρω αργότερα, το κονσίλερ δεν μένει στη θέση του και τα χάπια. Δεν θα το συνιστούσα.
Αυτή η κρέμα έχει μια ενδιαφέρουσα υφή, λίγο κολλώδη, αλλά αυτό το ίχνος δεν παραμένει στο δέρμα μετά την εφαρμογή. Μάλιστα δίνει αίσθηση φρεσκάδας, είναι ελαφρύ και απορροφάται γρήγορα.
Η κρέμα έχει ελαστική υφή, αλλά μπορείτε να τη συνηθίσετε αμέσως. Μετά την εφαρμογή απορροφάται όμορφα και το δέρμα μαλακώνει αμέσως. Πολύ ωραία κρέμα και η συσκευασία είναι πολύ μεγάλη, σίγουρα θα κρατήσει πολύ.
Μου δίνουν ένα υπέροχο προϊόν
Για κάποιους, η συνοχή μπορεί να είναι περίεργη, μου αρέσει το "κολλώδες" φινίρισμα, το οποίο απορροφάται εξαιρετικά, δεν ερεθίζει, η περιοχή των ματιών φωτίζεται
Σε κάποιους ίσως μου ταιριάζει η περίεργη συνοχή, ένα τόσο «κολλώδες» φινίρισμα, που απορροφάται σούπερ, δεν ερεθίζει, η περιοχή των ματιών φωτίζεται
Έλαβα ένα δείγμα ως δώρο με την αγορά μου. Η συνοχή είναι πολύ ευχάριστη και εφαρμόζεται ωραία, αλλά δυστυχώς μου τσούζει πολύ γύρω από τα μάτια και χρειάζεται μισή μέρα για να φύγει. Προσπαθώ να το χρησιμοποιήσω τουλάχιστον σε άλλα σημεία του προσώπου μου, αλλά εξακολουθεί να είναι αρκετά ερεθιστικό για μένα. Πιστεύω ότι άτομα με λιγότερο ευαίσθητα μάτια δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα και θα είναι ικανοποιητικό.
Η κρέμα έχει σύσταση «σαλιγκαριού», τεντώνει. απορροφάται καλά, δεν ερεθίζει τα μάτια
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος