Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 9
Αγόρασα αυτήν την κρέμα για πρώτη φορά και είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένη. Μου αρέσουν όλα: η υφή, η αίσθηση του δέρματος μετά την εφαρμογή. Την χρησιμοποιώ περίπου δύο εβδομάδες. Το ξηρό μου δέρμα είναι υπέροχα ενυδατωμένο.
Έμεινα εξαιρετικά ικανοποιημένη, η κρέμα έχει ευχάριστη υφή, απορροφάται γρήγορα από το δέρμα και δεν αφήνει λιπαρότητα. Το δέρμα μου είναι μικτό (λιπαρό στη ζώνη Τ και ξηρό στην περιοχή των μάγουλων) και το δέρμα μου είναι αντιδραστικό και πολύ ευαίσθητο, και μου άρεσε πολύ αυτή η κρέμα. Έχει ένα ελαφρύ, διακριτικό άρωμα, ταιριάζει υπέροχα με το μακιγιάζ μετά. Πιθανότατα θα το επαναλάβω περισσότερες από μία φορές. Χαίρομαι που επιτέλους δοκιμάζω μια τόσο υπέροχη κρέμα! Είμαι απόλυτα ενθουσιασμένη😍😍😍 Την προτείνω σε όλους από τα βάθη της καρδιάς μου🔥🤗
Αυτό είναι το δεύτερο μπουκάλι αυτής της κρέμας που παίρνω – την αγόρασα κατόπιν σύστασης της αισθητικού μου και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Έχει ελαφριά, ευχάριστη υφή, απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Αφήνει το δέρμα μου ενυδατωμένο, απαλό και ισορροπημένο. Ιδανικό για ευαίσθητο δέρμα. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Υπέροχη κρέμα, με καταπληκτική υφή και άρωμα. Ενυδατώνει υπέροχα και εφαρμόζει καλά. Έχω ευαίσθητο δέρμα και είναι υπέροχο.
Γεια σου αδερφή. Έχω ξηρό δέρμα και είναι αρκετά ευαίσθητο. Έλαβα ένα δείγμα αυτής της κρέμας και ήταν ΦΟΒΕΡΟ! Προτείνω να το αγοράσετε παρόλο που η τιμή είναι πιο ακριβή, είναι κατάλληλο για ευαίσθητες και πολύ ξηρές επιδερμίδες. Δυστυχώς δεν θυμάμαι αν μύριζε ή όχι...
Αυτή είναι απλά μια υπέροχη κρέμα!! Η κρέμα κάνει ό,τι πρέπει να κάνει και θα παραγγείλω αυτήν την κρέμα πολλές φορές ακόμα. Μου αρέσουν όλα τα προϊόντα δέρματος Cu γενικά και θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την Ksisters για τη γρήγορη και υψηλής ποιότητας παράδοση. Είναι απλά υπέροχοι🫶🏼
Το παρήγγειλα μια φορά και μου άρεσε πάρα πολύ, είναι πολύ καλή κρέμα, δεν είναι λιπαρή, θρέφει αρκετά το δέρμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το βράδυ και το πρωί. Για το μεικτό δέρμα μου είναι θεϊκό δώρο, προτείνω να το δοκιμάσετε)
Πολύ ευχάριστο στη χρήση, απορροφάται εύκολα, έχει λεπτό άρωμα, αναπλάθει και ενυδατώνει το δέρμα
Η τέλεια κρέμα νύχτας Το Coolly ενυδατώνει την επιδερμίδα και έχει λαμπερό φινίρισμα Ήδη τελειώνω το τρίτο κουτάκι, θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος