Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Κριτικές – 2
Απορροφάται ωραία και δεν αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα. Δεν νιώθω ότι το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο μόνο όταν είμαι λιπαρή. Το άρωμα. Μέλι, ίσως; Δεν μπορώ να το αναγνωρίσω. Συνήθως έχω συνηθίσει σε πράγματα χωρίς άρωμα, αλλά δεν είναι κακό άρωμα.
Έχει μια λίγο περίεργη μυρωδιά μέχρι να απορροφηθεί πλήρως, αλλά είναι η πιο θρεπτική κρέμα σώματος που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα για τον χειμώνα. Το δέρμα μου ήταν ενυδατωμένο ώρες αργότερα και ακόμη και την επόμενη μέρα, σε αντίθεση με τις κρέμες του φαρμακείου.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος