Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 11
Το έλαβα ως δώρο με την παραγγελία μου, χάρηκα πολύ, επειδή 75 γρ. κρέμας διαρκεί πολύ, και τελικά το χρησιμοποίησα. Δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα, είναι μια εντελώς μέτρια κρέμα σε μορφή τζελ, αγοράζω τα διπλάσια για την τιμή, κάτι που είναι ακόμα καλύτερο. Μυρίζει σαν ληγμένο αναψυκτικό σταφυλιού, κάτι που ήταν απογοήτευση, επειδή περίμενα να είναι πιο ευχάριστο. Ενυδατώνει, αλλά δεν απορροφάται, οπότε το πρωί αφήνει μια κολλώδη, αν όχι σαν σιλικόνη, αλλά πλαστική αίσθηση, οπότε σίγουρα πρέπει να το ξεπλύνετε. Το δώρο ήταν υπέροχο, αλλά δεν θα το αγόραζα. Η μάρκα με έχει απογοητεύσει μέχρι στιγμής.
Την έλαβα ως δώρο με την παραγγελία μου. Μου αρέσει πολύ αυτή η κρέμα, έχω κανονικό τύπο δέρματος. Την χρησιμοποιώ το πρωί, ομορφαίνει και λειαίνει το κουρασμένο μου πρόσωπο. Έχει μεταξένια όψη. Απορροφάται γρήγορα. Το άρωμα είναι πολύ έντονο. Μπορώ μόνο να τη συστήσω!
Δεν ήταν καλό για το δέρμα μου.
Είναι κρέμα γάλακτος - είναι αλήθεια. Αλλά να θυμάστε ότι έχει lifting αποτέλεσμα και είναι καλύτερο να χρησιμοποιείται το βράδυ! Κάθε πρωί ξυπνούσα με "αναζωογονημένη" λαμπερή (όχι λιπαρή) επιδερμίδα! Έχω μικτή επιδερμίδα: ξηρή γύρω από τη μύτη και στα μάγουλα, επίσης αφυδατωμένη και λιπαρή ζώνη Τ. Ήταν τέλεια για την επιδερμίδα μου και την λατρεύω! Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τις KSisters για το τόσο γενναιόδωρο δώρο και να τους ενημερώσω ότι θα χαρώ πολύ να την λάβω ξανά αχαχα <3
Έφτασε ως δώρο για δαπάνες άνω των 50 ευρώ.
Έλαβα μια πλήρη συσκευασία 75 ml ως δώρο με την παραγγελία μου. Έχω μικτή επιδερμίδα, με λιπαρή ζώνη Τ, ειδικά στο μέτωπό μου. Επιπλέον, το δέρμα γύρω από το πηγούνι μου έχει επίσης ροδόχρου ακμή. Η κρέμα είναι αρκετά βαριά για το δέρμα μου, όταν τη χρησιμοποιώ, νιώθω σαν να μένει ένα στρώμα στο δέρμα μου που δεν μπορεί να απορροφηθεί. Συνήθως τη χρησιμοποιώ το βράδυ, αλλά το πρωί το δέρμα μου είναι αρκετά λιπαρό και λαμπερό. Είμαι ικανοποιημένη με την ενυδατική της δράση, αλλά αυτή η κρέμα δεν είναι για τον τύπο του δέρματός μου. Για όσους έχουν ξηρό δέρμα, είναι σίγουρα πολύ καλή. Αλλά για μικτή, λιπαρή επιδερμίδα, δεν είναι ευχάριστη στη χρήση.
Έλαβα αυτήν την κρέμα ως δώρο με την παραγγελία μου και είμαι ευχάριστα έκπληκτη, είναι μια υπέροχη κρέμα lifting. Εκπληρώνει πλήρως τις λειτουργίες της: λειαίνει, ενυδατώνει και γεμίζει το δέρμα. Την χρησιμοποιώ το βράδυ (γιατί κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι πολύ βαριά για μένα), και το πρωί το δέρμα μου είναι λαμπερό. Σίγουρα θα παραγγείλω κι άλλες.
Λατρεύω αυτό το προϊόν, το έχω αγοράσει ξανά αρκετές φορές. Θρέφει, ενυδατώνει και μαλακώνει έντονα. Αν και μπορεί να είναι λίγο βαρύ για την κανονική μου επιδερμίδα τους ζεστούς μήνες, το χρησιμοποιώ ακόμα το βράδυ και πάντα έχω πολύ ωραία αποτελέσματα το πρωί. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Ksisters που μου έστειλε αυτό το προϊόν ως δώρο. Ήταν μια πολύ ευχάριστη και απροσδόκητα γενναιόδωρη έκπληξη :3
Έλαβα ένα δείγμα ως δώρο με την παραγγελία μου, μου άρεσε πολύ η αίσθηση στο δέρμα και το φινίρισμα που αφήνει η κρέμα. Δεν έχει έντονο άρωμα, μυρίζει πολύ ελαφριά και ευχάριστη. Απορροφάται γρήγορα από το δέρμα, αφήνει ένα λαμπερό φινίρισμα, δεν κολλάει αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι ακριβώς ελαφριά, σίγουρα δημιουργεί ένα στρώμα που θα λειτουργήσει ως φράγμα στο κρύο. Ίσως αγοράσω το κανονικό μέγεθος :)
Έλαβα ένα δείγμα αυτής της κρέμας ως δώρο με την παραγγελία μου και πρέπει να πω, ουάου 👌 υπέροχη υφή, εύκολη στην εφαρμογή και αφήνει το δέρμα μου υπέροχα απαλό.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος