Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 54
Μέχρι στιγμής όλα καλά, δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολύ ακόμα αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής, λίγο διαφορετικό από τα κανονικά που χρησιμοποιώ αλλά όχι κακό, δεν μπορώ να πω πολλά ακόμα αλλά δεν έχει κανένα πρόβλημα, αφρίζει ωραία και μυρίζει ευχάριστα.
Αυτό το σαμπουάν προσφέρει μια φανταστική αναλογία τιμής-ποιότητας. Λειτουργεί κυριολεκτικά σαν προστατευτική ασπίδα – τυλίγει τα μαλλιά, χαρίζοντάς τους μια υπέροχη λάμψη και ελαστικότητα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει να δώσει στο στέμμα ομορφιάς του μια καλή δόση αναγέννησης χωρίς να χρειάζεται να πληρώσει για ακριβές θεραπείες κομμωτηρίου!
Είναι η πρώτη φορά που το χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα, χρειάζεται καλό ξέβγαλμα, αφήνει τα μαλλιά μου καθαρά και ενυδατωμένα. Χρησιμοποίησα και τη μάσκα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!
Έχω λεπτά ευρωπαϊκά μαλλιά, λιπαρό τριχωτό της κεφαλής και ξηρά μαλλιά. Το σαμπουάν έχει διαφανή υφή τζελ, αρκετά ρευστό. Αλλά αφού το τρίψω στα χέρια μου, αφρίζει ωραία και ο αφρός κρατάει και δεν τρέχει. Το άρωμα δεν είναι καθόλου έντονο και δεν το μυρίζω από τα μαλλιά μου ούτε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Περίμενα ότι θα βοηθούσε με ξηρά μαλλιά (κολλαγόνο, πρωτεΐνη) και λιπαρό τριχωτό της κεφαλής. Αυτό δεν συνέβη καθόλου. Τα μαλλιά μου είναι λιπαρά μέσα σε 20 ώρες μετά το λούσιμο. Τα μαλλιά μου είναι ηλεκτρισμένα (ακόμα και μετά τη χρήση μαλακτικού και θερμικής προστασίας), φριζάρουν, οι άκρες ξεφτίζουν. Δεν υπήρχε στρώμα κολλαγόνου. Αν και φαινόταν πολλά υποσχόμενο στο ντους, οι προσδοκίες μου δεν ικανοποιήθηκαν. Ωστόσο, θα το δοκιμάσω ξανά στην εναλλαγή μου με άλλα σαμπουάν όπως το anillO ή το D:hama.
Ο σχεδιασμός του μπουκαλιού τράβηξε την προσοχή μου. Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Ήμουν περίεργη γι' αυτό, επειδή έψαχνα για σαμπουάν. Δυστυχώς, όμως, δεν μου έκανε. Είναι λίγο δύσκολο να το ξεπλύνω από τα μαλλιά μου, το τριχωτό της κεφαλής μου δεν είναι καθαρό ή φρέσκο. Μάλιστα, το τριχωτό της κεφαλής και τα μαλλιά μου λαδώνουν πιο γρήγορα με αυτό το σαμπουάν. Το άρωμα δεν είναι πολύ έντονο, αλλά για κάποιο λόγο δεν μου αρέσει. Αλλά θα μπορούσα να το παραβλέψω αν λειτουργούσε διαφορετικά. Το θετικό είναι ότι αφρίζει ωραία και ο αφρός που σχηματίζεται έχει τόσο καλή υφή... Οπότε θα προσπαθήσω να το διανείμω. Θα το συνιστούσα για ξηρά μαλλιά.
Το χρησιμοποιώ εδώ και δύο εβδομάδες και είμαι πραγματικά ικανοποιημένη. Ήδη από το πρώτο λούσιμο άκουσα ότι τα μαλλιά μου έδειχναν καλά ρωτώντας με ποιο προϊόν χρησιμοποίησα. Τα μαλλιά μου είναι επίσης πιο εύκολα στο βούρτσισμα :)
Το σαμπουάν είναι ιδανικό για πυκνά μαλλιά, το χρησιμοποιώ εδώ και πολύ καιρό και μπορώ μόνο να το συστήσω.
Βοηθάει στο να διατηρώ τα μαλλιά μου λεία, αλλά είναι δύσκολο να τα ξεπλύνω και το δέρμα του κεφαλιού μου είναι λιπαρό. Ίσως αν λούζετε τα μαλλιά σας κάθε μέρα, αυτό είναι εντάξει.
Τώρα είναι το μόνο σαμπουάν που χρησιμοποιώ. Βοήθησε επίσης το τριχωτό της κεφαλής μου που ξεφλουδίζει, τώρα δεν με φαγουρίζει τόσο πολύ.
Το συνιστώ κιόλας, πλένεται καλά
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος