Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 38
Υπέροχο λάδι, πολύ ωραίο άρωμα, δεν κολλάει! Χρησιμοποιώ μόνο προϊόντα αυτής της μάρκας για τα μαλλιά μου και μου αρέσει πολύ!
Πολύ απαλό άρωμα. Δεν μπορούσα να μυρίσω πολύ. Θα προτιμούσα να είχε άρωμα, αλλά ξέρω ότι σε πολλούς ανθρώπους δεν αρέσουν τα έντονα έλαια, οπότε αυτό θα ήταν τέλειο για εσάς. Προτιμώ πιο έντονες μυρωδιές, αλλά αυτή είναι η προτίμησή μου. Κατά τα άλλα, είναι ένα πολύ απαλό λάδι, δεν βαραίνει τα μαλλιά. Θεωρώ ότι τα περισσότερα έλαια κάνουν τα μαλλιά μου βαριά και λιπαρά. Αφού λούστηκα, στέγνωσα τα μαλλιά μου με πετσέτα και πρόσθεσα λίγο στη μέση και τις άκρες των μαλλιών μου και μετά τα χτένισα πολύ απαλά και τα μαλλιά μου δεν έγιναν τραγανά ή λιπαρά, οπότε είναι 10/10 για μένα.
Πολύ πιο ελαφριά σύνθεση από τα έλαια του φαρμακείου. Τα μαλλιά μου το απορροφούν καλά. (κυματιστά, μπερδεμένα, πυκνά) Σίγουρα θα το χρησιμοποιώ από τώρα και στο εξής. :)
Το χρησιμοποιώ αμέσως μετά το λούσιμο των μαλλιών μου, δεν τα αφήνει λιπαρά αλλά τα ενυδατώνει. Το λάδι έχει ένα πολύ ελαφρύ αλλά ευχάριστο άρωμα. Η ωραία συσκευασία είναι ένα πλεονέκτημα 😊.
Μετά το λούσιμο, βάζω λάδι στα μαλλιά μου, το οποίο ενυδατώνει υπέροχα και κάνει τα κυματιστά μαλλιά να σγουραίνουν όμορφα μετά το στέγνωμα.
Ευχάριστο λάδι μαλλιών, μυρίζει ωραία. Το εφαρμόζω στα μαλλιά μου στα μισά του χρόνου που στεγνώνω με πιστολάκι. Το λάδι δεν κάνει τα μαλλιά μου λιπαρά, τα αφήνει λεία και λαμπερά.
πολυ ωραιο λαδι με ωραια υφη που δεν βαραινει τα μαλλια και πολυ ωραιο αρωμα.
ενυδατώνει και δεν βαραίνει
Το χρησιμοποιώ μόνο λίγες μέρες, αλλά η ψαλίδα μου φαίνεται να έχει επουλωθεί, τα μαλλιά μου είναι απαλά. Το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά, αλλά και την επόμενη μέρα μετά το λούσιμο, όταν οι άκρες μου φαίνονται λίγο πιο ξηρές.
Όχι πολλά
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος