Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 15
Το αγόρασα λόγω της προσφοράς και ήμουν περίεργος να το μάθω λόγω των καλών κριτικών. Άφησα τα επιθέματα για 15 λεπτά σε κάθε ένα από τα τρία βήματα. Τα επιθέματα παρέμειναν στη θέση τους καθ' όλη τη διάρκεια, παρόλο που δεν ήμουν ξαπλωμένη. Με το πρώτο και το δεύτερο επιθέμα, ένιωσα ένα αίσθημα παλμών στο πλάι της μύτης μου. Το δεύτερο επιθέμα, το οποίο αφαίρεσε τα μαύρα στίγματα, κόλλησε καλά στο δέρμα μου. Η υφή του τρίτου επιθέματος είναι λίγο κολλώδης και ένα στρώμα παρέμεινε στα χέρια μου. Τα επιθέματα είναι πολύ καλά, είμαι ικανοποιημένη.
Θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Αφαιρεί κάποια νεκρά κύτταρα και μικρά σπυράκια, αλλά τα σκούρα σημεία στη μύτη μου παραμένουν. Τα επιθέματα, που εφαρμόζονται ως πρώτο βήμα στην περιποίηση της επιδερμίδας, λειτουργούν παρόμοια και είναι φθηνότερα.
Υπάρχουν αρκετές κριτικές που λένε ότι δεν λειτουργεί. Αλλά το δοκίμασα ούτως ή άλλως και ήταν μεγάλη έκπληξη για μένα. Δεν μπορούσα να πιστέψω πώς λειτούργησε για μένα. Το πρώτο βήμα άνοιξε πραγματικά τους πόρους μου. Έπειτα έβαλα την ταινία και όταν την έβγαλα, υπήρχαν στην πραγματικότητα κουκκίδες στην ταινία (δείτε τη φωτογραφία). Δεν αφαίρεσε τα πάντα, αλλά αφαίρεσε αρκετά και υπάρχουν ορατές αλλαγές. Θα το παραγγείλω ξανά την επόμενη φορά.
Γενικά μην περίμενε θαύματα.. βγάζει κάποια στίγματα αλλα έχω χρησιμοποιήσει και καλύτερα προϊόντα! Τουλάχιστον αφήνει τη μύτη πολύ ενυδατωμένη και απαλή! Δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του.
Δυστυχώς, δεν λειτούργησε για μένα, παρόλο που ήθελα πολύ να λειτουργήσει. Το κομμάτι με το έμπλαστρο δεν αφαιρεί πραγματικά τα μαύρα στίγματα. Παίρνει 2 αστέρια επειδή μου αρέσει η ιδέα.
Εξαιρετικό προϊόν και εύκολο στη χρήση. Η αφαίρεση του καλύμματος είναι λίγο ενοχλητική, αλλά το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο. Σίγουρα θα παραγγείλω ξανά.
Δυστυχώς ξοδεύτηκαν χρήματα χωρίς νόημα :( Μετά τη χρήση, το δέρμα έγινε πιο απαλό, ενυδατωμένο, αλλά αυτό είναι το μόνο που έδωσε αυτό το εργαλείο
Περίμενα λίγο παραπάνω, αλλά είμαι ικανοποιημένος. προτείνω.
Όταν έβγαλα τη μάσκα από τη μύτη μου για πρώτη φορά, είδα το αποτέλεσμα σε όλα αυτά τα βίντεο στο YouTube κ.λπ Αγοράζω άλλο πακέτο.
Απογοητευτικό για μένα, μάλλον περίμενα πάρα πολλά μετά τις ευνοϊκές κριτικές. Κατά τη γνώμη μου, αυτό το έμπλαστρο αφαιρεί τα μαύρα στίγματα εξίσου αποτελεσματικά με άλλα παρόμοια προϊόντα. Το τελευταίο 3ο βήμα, που υποτίθεται ότι «έκλεινε» ξανά τους πόρους, ήταν πολύ κολλώδες για μένα. Ακόμη και μετά την απορρόφηση, άφησε μια κολλώδη αίσθηση, αλλά το δέρμα ήταν ενυδατωμένο - έτσι αυτό το έμπλαστρο είναι μόνο για όταν ένα άτομο σκοπεύει να μείνει στο σπίτι και δεν τον πειράζει να είναι λίγο «κολλώδες».
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος