Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.







Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 27
Ας ξεκινήσουμε με το γεγονός ότι αν δεν έχετε ξαναδεί μάσκα με "φυσαλίδες" στο πρόσωπό σας, ΑΥΤΗ η αίσθηση μπορεί να σας εκπλήξει αρκετά 😅 Η μάσκα κάνει καλά τη δουλειά της, δεν προκαλεί αλλεργίες, το δέρμα είναι απαλό, καθαρό αλλά όχι πολύ ξηρό, κάτι που είναι σημαντικό για μένα.
Αυτή η μάσκα είναι πολύ καλή. Καθαρίζει σε βάθος και ελαχιστοποιεί την εμφάνιση των πόρων. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι είναι δύσκολο να ξεπλυθεί.
Μου άρεσε πολύ αυτή η μάσκα. Άφησε το δέρμα μου φρέσκο και απαλό. Το μόνο πραγματικό μου μειονέκτημα ήταν ότι το ξέπλυμα—ένιωθα ότι έπρεπε να σκουπίσω το πρόσωπό μου αρκετές φορές με μια πετσέτα για να αφαιρέσω όλα τα υπολείμματα, κάτι που μπορεί να είναι ενοχλητικό αν έχω έκζεμα.
Μου αρέσει να παραγγέλνω καλλυντικά από την Ksisters επειδή μπορείτε πάντα να βασίζεστε σε ευχάριστες εκπλήξεις – συχνά περιλαμβάνουν υπέροχα δείγματα ή μικρά δώρα με την παραγγελία σας. Αυτό μου επιτρέπει επίσης να δοκιμάζω νέα προϊόντα. Έχω επίσης τη σιγουριά ότι όλα είναι πρωτότυπα και καλής ποιότητας. Όσο για αυτή τη μάσκα – είμαι ενθουσιασμένη! Το δέρμα μου είναι απίστευτα λείο, απαλό και φρέσκο μετά τη χρήση της. Νιώθω ότι το πρόσωπό μου έχει καθαριστεί πλήρως και η επιδερμίδα μου φαίνεται πιο υγιής και λαμπερή. Μετά τη χρήση, το δέρμα μου είναι τόσο λείο που μοιάζει με δέρμα μωρού. Τη συνιστώ!
Αγόρασα τη μάσκα για φραγμένους πόρους και μαύρα στίγματα. Αν και πρέπει να πω ότι καθάρισε το δέρμα μου, δεν βοήθησε πολύ με τα μαύρα στίγματα. Δεν είναι κακή μάσκα, δεν μετανιώνω που τη δοκίμασα, αλλά μάλλον δεν θα την αγοράσω ξανά. Ωστόσο, αν έχετε λιπαρό δέρμα και θέλετε να το καθαρίζετε σωστά μία ή δύο φορές την εβδομάδα, τότε σίγουρα δοκιμάστε την.
Είμαι περίεργη να δω πώς θα είναι, θα τη δοκιμάσω σε αυτή την τιμή. Μόλις ήρθα στο σπίτι, η μάσκα ήρθε και την πήρα. Την έβαλα στο πρόσωπό μου, εκτιμώ πολύ την σπάτουλα για την εφαρμογή. Μετά από λίγο άρχισε να αλλάζει χρώμα και να κάνει φουσκάλες. Είναι αλήθεια ότι το ξέπλυμα είναι αρκετά διασκεδαστικό, επειδή κολλάει αρκετά καλά στο πρόσωπό μου, οπότε το ξέπλυμα ήταν λίγο τρομακτικό, αλλά το αποτέλεσμα ήταν ισορροπημένο. Μύτη καθαρή, πόροι συσφιγμένοι, καθαρό, δέρμα συσφιγμένο, καθόλου λιπαρότητα. Έμεινα πολύ ευχάριστα έκπληκτη. Δεν νιώθεις ούτε ακούς καμία φυσαλίδα, δεν ξέρω στην πραγματικότητα ότι την έχω, αλλά την έβαλα λίγο πιο κοντά στα μάτια μου και καθώς έκανε φουσκάλες, κόλλησε στις βλεφαρίδες μου. Αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι αυτή η μάσκα είναι πραγματικά καλή.
Το χρησιμοποιώ μερικές φορές την εβδομάδα. Χρησιμοποίησα παρόμοιες μάσκες από το φαρμακείο και στο παρελθόν και αυτή είναι πιο αποτελεσματική. Δρα γρήγορα, κάνει αυτό που πρέπει, την συνιστώ.
Μάσκα υπερκαθαρισμού, η επιδερμίδα καθαρίζεται και ενυδατώνεται ταυτόχρονα. Σας προτείνω
Υπέροχη μάσκα😇😍 Δοκίμασα τη μάσκα πριν από πολύ καιρό αλλά την ξέχασα τελείως. Πολύ ωραίο προϊόν. Το δέρμα μετά τη μάσκα - Έχω την εντύπωση ότι καθαρίζεται καλά, λεία και μειώνονται τα μαύρα στίγματα. Το δέρμα είναι λαμπερό και πιο υγιές. Το μόνο μικρό μειονέκτημα αυτής της μάσκας είναι ότι είναι δύσκολο να ξεπλυθεί, πρέπει να μπω στην μπανιέρα ειδικά για να την ξεπλύνω, αλλά δεν είναι πολύ ενοχλητικό 😅
Η μάσκα με εξέπληξε πραγματικά θετικά. Μετά τη χρήση του, το δέρμα ήταν ενυδατωμένο, λείο και ορατά πιο λαμπερό. Μου αρέσει όταν ένα προϊόν δεν αφήνει ένα βαρύ, λιπαρό στρώμα και αυτή η μάσκα ξεπλένεται τέλεια και δεν ερεθίζει το δέρμα μου. Σίγουρα θα το ξαναπιάσω! :)
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος