Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο








Κριτικές – 6
ΑΠΟΛΥΤΑ Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΜΟΥ. Αυτή η κρέμα έχει γίνει απαραίτητη στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου. Έχει μια υφή σαν σύννεφο, δεν αφρίζει και είναι εξαιρετικά ενυδατική. Δεν αφήνει φιλμ και χαρίζει μια υπέροχη λάμψη. Λειτουργεί καλά κάτω από το μακιγιάζ και έχει εξαιρετικό SPF. Η ελαφριά και απαλή της δράση λειτουργεί ακόμη και ως καταπραϋντική θεραπεία για μετά τον ήλιο. Έχει επίσης μια εξαιρετική τιμή. Συνοδεύεται από μια βολική σπάτουλα, αλλά αρχικά τη χρησιμοποιούσα πιο άνετα με τα δάχτυλά μου. Την προτείνω ανεπιφύλακτα σε κάποιον με μικτή/ξηρή επιδερμίδα. Είναι επίσης ιδανική για το φθινόπωρο και τον χειμώνα, όπου οι θερμοκρασίες πέφτουν κάτω από το μηδέν.
Αφήνει το δέρμα πολύ απαλό και λειο
Αυτή η κρέμα είναι απολύτως τέλεια. Απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει το δέρμα λιπαρό, αλλά είναι πάντα πολύ καλά ενυδατωμένη. Την χρησιμοποιώ το βράδυ και το πρωί και έχω ωραίο ελαστικό δέρμα. Σε μερικούς ανθρώπους μπορεί να μην αρέσει η μεγαλύτερη πυκνότητα της κρέμας, αλλά κατά τα άλλα την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Η συσκευασία περιλαμβάνει επίσης μια μικρή σπάτουλα για πιο βολικό μάζεμα. Ταυτόχρονα, θα ήθελα να επισημάνω ότι μια πολύ μικρή ποσότητα κρέμας είναι αρκετή για ολόκληρο το δέρμα.
Λαμπρή κρέμα. Αφήνει το δέρμα απαλό, ενυδατωμένο και ελαστικό. Το χρησιμοποιώ δύο φορές την ημέρα. Το πρωί, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να το κάνετε πούδρα, οι κρέμες BB δεν συζητούνται. Αυτή είναι μια κρέμα στην οποία θα συνεχίσω να επιστρέφω.
Έχω σχεδόν όλες τις κρέμες αυτής της μάρκας. Το δέρμα μου είναι ελαφρώς ακνεϊκό και μεικτό το καλοκαίρι και κάπου μεταξύ ξηρού και μικτού το χειμώνα. Όσο για αυτή την κρέμα κατά τη γνώμη μου μη διστάσετε να την προσθέσετε, ενυδατώνει όμορφα το δέρμα μου, έχω ήδη την δεύτερη συσκευασία... με μεγαλύτερη ποσότητα δεν απορροφάται και μένει στο πρόσωπο σε μορφή μάζας , αλλά όταν το απλώσεις κατάλληλα, απορροφάται στο πρόσωπο και ναι, παραμένει κολλώδες για λίγο, αλλά μετά καθόλου. Χρησιμοποιώ είτε BB cream είτε διορθωτικά και δεν έχουν ξεθωριάσει ή ξεθωριάσει ποτέ τι μου συνέβη με άλλες κρέμες Elizavecca :). Πρέπει να το δοκιμάσετε, κατά τη γνώμη μου είναι ακόμα καλύτερο από τον ορό με οξύ αυτής της μάρκας.
Μεγάλη απογοήτευση. Η κρέμα έχει μια πραγματικά υφή σαν κρέμα, κολλάει πολύ καλά στο δέρμα και η ενυδάτωση είναι απολύτως μηδενική, ακόμα και το μεικτό δέρμα μου νιώθω σφιχτό μετά από αυτό. Για μένα, πραγματικά δεν συνιστώ αυτήν την κρέμα. Το πρώτο προϊόν από κορεάτικα καλλυντικά που με απογοήτευσε.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος