Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Κριτικές – 3
Δεν έχει εφέ φυσαλίδων, απλώς μια μαύρη μάσκα, καίει το δέρμα. Δεν το συνιστώ.
Πολύπλοκη συσκευασία, δεν ήταν το αποτέλεσμα ρουφηξιά που περίμενα. Συνολικά μια περίεργη εμπειρία. Το αποτέλεσμα δεν ήταν και τόσο κακό όμως :) ποτέ δεν λαμβάνετε τίποτα επιπλέον αν δοκιμάσετε μια μάσκα.
Για μένα, αυτή η μάσκα δεν έκανε το δέρμα μου άβολα σφιχτό, και ήταν περίπλοκο να συσκευαστεί μέσα. Όχι για μένα
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος