Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 10
Βασικός δείκτης προστασίας SPF, ταιριάζει τέλεια με τον τόνο του δέρματος
Η κρέμα είναι πολύ καλή, απορροφάται γρήγορα, δεν είναι λιπαρή, δεν λευκαίνει. Το άρωμα είναι ευχάριστο, όχι ενοχλητικό, αλλά δυστυχώς δεν μου ταίριαξε, μου προκάλεσε φαγέσωρες.
Το πήρα δώρο με μια άλλη αγορά και μου άρεσε τόσο πολύ που το παρήγγειλα με την επόμενη παραγγελία μου. Δεν μου προκαλεί ερεθισμούς, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα αντηλιακά, και είναι πολύ ελαφρύ και απορροφάται καλά. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Την έλαβα ως δώρο με την παραγγελία μου και πραγματικά με εξέπληξε. Η κρέμα απλώνεται πολύ εύκολα, δεν την αισθάνομαι καθόλου στο δέρμα μου, κάτι που μου αρέσει πολύ. Την δοκίμασα επίσης κάτω από μακιγιάζ και το δέρμα μου ήταν υπέροχα λαμπερό, τόσο φυσική λάμψη, που ακόμα και η μαμά μου την πρόσεξε αμέσως χαχα. Το άρωμα είναι πιο αδύναμο και μου θυμίζει λίγο τα φθηνότερα SPF από την DM, αλλά το αποτέλεσμα είναι εντελώς διαφορετικό. Για μένα, είναι πραγματικά υπέροχο, την έχω ήδη στο καλάθι μου και σίγουρα θα την παραγγείλω.
Πολύ καλή υφή, ελαφριά όμορφη μυρωδιά, καθόλου λιπαρό, αν υπήρχε και μεγαλύτερη συσκευασία θα την αγόραζα.
Άρχισα να χρησιμοποιώ την κρέμα και δεν το μετάνιωσα ποτέ. Έχω μικτή επιδερμίδα και νομίζω ότι θα ήταν κατάλληλη για όλους, επειδή έχει πολύ ελαφριά και όχι πυκνή υφή, απορροφάται γρήγορα και μάλιστα καταπραΰνει λίγο την ερυθρότητα στο δέρμα. Είναι πραγματικά ωραίο που υπάρχει ένα τόσο θαυματουργό προϊόν σε τόσο καλή τιμή :)
Την παρέλαβα ως δοκιμαστική κρέμα με την αγορά μου. Έχω μικτή επιδερμίδα, επιρρεπή σε σπυράκια. Αυτή η κρέμα είναι τέλεια, δίνει στην επιδερμίδα μια όμορφη λάμψη, δεν νιώθεις ότι την έχεις στο πρόσωπό σου, δεν έχει άρωμα. Μπορώ να πω ότι είναι ακόμα καλύτερη από την Beauty of Joseon SPF.
Πολύ ωραίο SPF. Είναι σχεδόν απαρατήρητο στο πρόσωπο, πολύ ελαφρύ. Έκανα την παραγγελία μου στις 15 Ιουνίου 2025 και μου κράτησε αρκετή ώρα—χρησιμοποίησα την τελευταία σταγόνα στις 2 Σεπτεμβρίου 2025. Έχει ένα ευχάριστο άρωμα μέντας. ☺️ Το δέρμα μου είναι πολύ ευαίσθητο και έχω δοκιμάσει άλλα SPF και έχω εξάνθημα. Αυτό δεν έκανε τίποτα! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Κρίμα που δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Διαφορετικά, θα παραγγείλω ξανά. ♥️
Δοκίμασα ένα δοκιμαστικό αντηλιακό και μου άρεσε πολύ - δεν μπορούσα παρά να το παραγγείλω. Κάθεται ελαφρά και αόρατα στο δέρμα - δεν το νιώθω καν ότι είναι στο πρόσωπό μου.
Πολύ ευχάριστο SPF, απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρή μεμβράνη. Είμαι πολύ ικανοποιημένος/η.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος