Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
εξαιρετική κρέμα ματιών, ενυδατώνει επαρκώς, ευχάριστη ακόμη και για το ευαίσθητο δέρμα μου, η μεγάλη συσκευασία είναι ένα ωραίο πλεονέκτημα!
Πολύ καλή κρέμα ματιών! Ενυδατώνει πολύ καλά και βοηθάει στις λεπτές γραμμές των ματιών. Χωρίς ιδιαίτερο άρωμα, δεν προκαλεί ερεθισμό και απορροφάται γρήγορα! Επίσης το μέγεθος της συσκευασίας είναι μεγάλο και η τιμή της εξαιρετική!
Είναι πολύ μεταξένια απαλή κρέμα, ελαφριά, με έντονη αίσθηση, καλή για την ενυδάτωση της περιοχής των ματιών. Την χρησιμοποιούσα για πολύ καιρό πριν από αυτήν την αξιολόγηση. Δεν έχω νιώσει καμία δραστική αλλαγή στο δέρμα των ματιών ή ρυτίδες, αλλά μου αρέσει πολύ αυτή η κρέμα για την ενυδάτωση του ξηρού μου δέρματος και έχει ωραία αίσθηση στο δέρμα. Την συνιστώ και θα τη χρησιμοποιώ και στο μέλλον.
Ενυδατώνει καλά και συσφίγγει ελαφρώς το δέρμα. Δεν τσούζει τα μάτια, απορροφάται γρήγορα και διαρκεί πολύ. Αν έχετε πιο προβληματική, πιο απαιτητική επιδερμίδα γύρω από τα μάτια, όπως μαύρους κύκλους, πρήξιμο ή ρυτίδες, αυτή η κρέμα δεν θα βοηθήσει.
Εξαιρετική κρέμα για καθημερινή χρήση. Η μεγάλη συσκευασία και η καλή τιμή είναι επίσης θετικά.
Η αγαπημένη μου κρέμα ματιών. Μεγάλη συσκευασία σε λογική τιμή. Διαρκεί αρκετά - και δεν κάνω εκπτώσεις. 😃 Ενυδατώνει όμορφα και επίσης συσφίγγει απαλά το δέρμα γύρω από τα μάτια (πρέπει να το χρησιμοποιείτε τακτικά). Πολύ λεπτό άρωμα, κρεμώδης υφή, απορροφάται καλά, θα έλεγα ότι είναι κατάλληλη ακόμη και για ευαίσθητο δέρμα. Την προτείνω! - αυτή είναι η δεύτερη συσκευασία μου.
Χρησιμοποιώ την κρέμα εδώ και μερικούς μήνες, και παρατηρώ ότι η περιοχή των ματιών μου είναι πιο ενυδατωμένη και ελαστική. Η κρέμα απορροφάται γρήγορα και έχει ένα λεπτό, απαλό άρωμα. Όλες οι συστάσεις, ιδανικές για περιποίηση και ενυδάτωση και προσιτές με μεγάλη συσκευασία.
Χρησιμοποιώ αυτό το περίγραμμα ματιών μόνο για μια εβδομάδα, οπότε δεν έχω παρατηρήσει σημαντικές αλλαγές. Οι μαύροι κύκλοι δεν έχουν ανοιχτεί αλλά πιστεύω ότι θα χρειαστούν μερικές μέρες ακόμα για να δούμε αποτελέσματα. Είναι ακόμα πολύ ενυδατικό και δεν κολλάει.
Χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν κάθε μέρα
Δεν βλέπω καμία αλλαγή, αλλά η περιοχή γύρω από τα μάτια μου είναι ενυδατωμένη και αυτό είναι το κύριο πράγμα, οπότε είναι υπέροχο για μένα. Ακόμα και σε τιμή και ποσότητα, είναι πολύ καλό.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος