Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 10
Ενυδατώνει πολύ καλά την επιδερμίδα, απορροφάται γρήγορα και κάνει τα χέρια απαλά και τρυφερά. Μπορείτε να δείτε αμέσως το αποτέλεσμα αυτής της κρέμας. Δεν έχει έντονη μυρωδιά, κάτι που μου αρέσει.
Αυτή ήταν μια πραγματική έκπληξη! Μισώ τις κρέμες χεριών που αφήνουν μια στρώση στα χέρια σας ή που δεν απορροφώνται. Αυτή απορροφάται και αφήνει τα χέρια σας μεταξένια απαλά. Έχω συναντήσει μόνο μία κρέμα πριν που το έκανε αυτό, οπότε ίσως αγοράσω κι άλλη από αυτήν.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν και είμαι ευχάριστα έκπληκτη. Οι κρέμες χεριών συνήθως δεν ενυδατώνουν, αλλά προσφέρουν ένα προσωρινό «αποτέλεσμα» που εξαφανίζεται μετά από 5 λεπτά. Αλλά αυτή η κρέμα έχει κάνει θαύματα για μένα. Ενυδατώνει καλά και δεν αφήνει κολλώδη υπολείμματα ή λευκά σημάδια στα ρούχα αφού τα αγγίξω.
Εξαιρετική κρέμα χεριών! Η κρέμα χεριών "Pure Snail Hand Cream" απορροφάται γρήγορα, παρέχει έντονη ενυδάτωση και αφήνει την επιδερμίδα αισθητά απαλή χωρίς να είναι λιπαρή. Το άρωμα είναι ευχάριστα διακριτικό.
Η κρέμα είναι πολύ ευχάριστη, έχει ένα διακριτικό άρωμα και αφήνει τα χέρια σας απαλά και μη λιπαρά. Την συνιστώ.
έκανε τα χέρια μου μωρό απαλά, 10/10 ενυδάτωση. προτείνω.
Συνοπτικά σε σημεία: + αφήνει τα χέρια απαλά + απλώνεται εύκολα + τιμή - Δεν νιώθω ότι τα χέρια μου είναι μουδιασμένα. - υψηλή κατανάλωση - μυρίζει σαν Nivea (που μάλλον δεν είναι εντελώς μείον) Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα κρέμες χεριών Balea Med για περίπου 30-40 CZK, που νομίζω ότι είναι καλύτερες (δεν ξέρω αν είναι η σύνθεση, αλλά η αίσθηση που προκύπτει σίγουρα είναι). Αυτή η κρέμα είναι πολύ ευχάριστη, απαλή, μη λιπαρή, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει αίσθηση στρώσης στα χέρια. Έχει ένα λεπτό άρωμα που όταν το μύρισα μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια, όταν οι γονείς μου έβαζαν Nivea από κονσέρβα (δεν ξέρω πώς μυρίζει η κρέμα τώρα, αλλά νομίζω ότι είναι σαν αυτή την κρέμα). Η κρέμα αφήνει τα χέρια μου απαλά, αλλά τα χέρια μου δεν αισθάνομαι «μουλιασμένα» μετά τη χρήση της και μετά από λίγα λεπτά νιώθω την ανάγκη να ξαναβάλω. Δουλεύω υπολογιστή από το σπίτι, ξεπλένω ελάχιστα τα χέρια μου με νερό, δεν υποφέρω από υπερβολικά ξηρά χέρια, κι όμως αυτή η κρέμα δεν μου φτάνει.
Κρέμα με πολύ ευχάριστη σύσταση, απορροφάται γρήγορα. Δεν αφήνει ένα δυσάρεστο κολλώδες στρώμα στα χέρια.
πολύ ελαφριά κρέμα απλώνεται εύκολα, ευχάριστη, ίσως η καλύτερη που έχω δοκιμάσει
Η κρέμα έχει ευχάριστη συνοχή, λεπτό άρωμα, απορροφάται γρήγορα, προτείνω)
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος