Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 44
Η υφή της είναι ευχάριστη, η κρέμα απορροφάται καλά και δεν έχει έντονο άρωμα, κάτι που αποτελεί πλεονέκτημα. Ωστόσο, κάτι στην κρέμα δεν μου έκανε τη δουλειά και με αηδίασε πολύ.
Χρησιμοποιώ αυτήν την κρέμα εδώ και μερικούς μήνες και δυστυχώς, δεν μπορώ να τη συστήσω σε κάποιον που παλεύει με φραγμένους πόρους και μαύρα στίγματα. Η κρέμα ενυδατώνει υπέροχα, αλλά με την πάροδο του χρόνου, ανέπτυξα μια έξαρση μαύρων στιγμάτων. Κατά τη διάρκεια της αισθητικής μου επέμβασης, η αισθητικός μου συνέστησε να σταματήσω να χρησιμοποιώ καλλυντικά, ένα κάθε φορά, για ένα μήνα, για να εντοπίσω τον ένοχο παράγοντα. Ξεκίνησα με αυτήν την κρέμα επειδή φαινόταν να σχετίζεται με την χρονική περίοδο. Μετά από ένα μήνα διακοπής, οι πόροι μου επέστρεψαν στο φυσιολογικό. Μπορεί να λειτουργήσει για ξηρό δέρμα, αλλά προσωπικά δεν μπορώ να τη συστήσω.
Ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα, το αγόρασα περισσότερες από μία φορές
Αγόρασα αυτήν την κρέμα για δεύτερη φορά, τώρα την τελειώνω. Μου άρεσε πολύ, δεν είναι λιπαρή και ενυδατώνει, έχω μικτή επιδερμίδα, οπότε δεν φράζει τους πόρους. Θα την ξαναπροτιμήσω, δεν έχει έντονη μυρωδιά, θα έλεγα μάλιστα ότι δεν υπάρχει καθόλου, οπότε νομίζω ότι θα ταιριάζει σε ευαίσθητες επιδερμίδες.
πολύ δροσερή και ενυδατική κρέμα, πολύ κατάλληλη για ξηρό δέρμα, μία σταγόνα είναι αρκετή για όλο το πρόσωπο
Η καλύτερη ενυδατική κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Είναι ελαφριά και ενυδατική, και λειτουργεί καλά κάτω από το μακιγιάζ. Αυτό είναι το δεύτερο μπουκάλι που χρησιμοποιώ.
Μια ωραία, ελαφριά, ενυδατική κρέμα με ουδέτερο άρωμα. Πολλοί άνθρωποι μου την έχουν συστήσει.
Είμαι τώρα στην τέταρτη συσκευασία μου και έμαθα μάλιστα και σε μια φίλη μου πώς να τη χρησιμοποιεί. Χρειάζεσαι μόνο μια μικρή ποσότητα κρέμας, οπότε διαρκεί πολύ καιρό και το δέρμα μου φαίνεται υπέροχο μετά.
Η κρέμα είναι χωρίς άρωμα, ελαφριά και δεν προκαλεί εξανθήματα στο δέρμα μου με τάση ακμής. Ενυδατώνει καλά ακόμα και μετά από θεραπεία με οξύ.
Η κρέμα είναι απαλή, απορροφάται καλά. Την προτείνω για ευαίσθητο δέρμα. Την έχω για δεύτερη φορά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος