Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Κριτικές – 2
Έδωσα τη μάσκα στον σύζυγό μου, ο οποίος υπέφερε από έντονα ερεθισμένο δέρμα, καύσο και φαγούρα. την επαινούσες πολύ, ήταν από τα λίγα πράγματα που τον ανακούφισαν εκείνη τη στιγμή. από τότε έχουμε πάντα τουλάχιστον ένα σε απόθεμα.
Αυτή η μάσκα είναι πραγματικά ζουμερή, ο ορός που περιέχει είναι ευχάριστος και καταπραϋντικός, εκτιμώ πολύ ότι είναι χωρίς άρωμα και έχει μινιμαλιστική σύνθεση. Το χρησιμοποίησα σε ερεθισμένο δέρμα με έκζεμα και δεν τσίμπησε καθόλου. Θα τα αγοράσω σίγουρα για το απόθεμά μου.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος