Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 23
Έλαβα το πρώτο μου μπουκάλι ως δώρο. Δεν ερεθίζει το δέρμα μου όπως άλλοι αφροί ή τζελ, καθαρίζει καλά και διαρκεί πολύ.
Καθαρίζει καλά και είναι πολύ αποτελεσματικό, αλλά αφήνει μια περίεργη αίσθηση στο πρόσωπό μου. Νομίζω ότι θα ήταν πιο κατάλληλο για πολύ λιπαρό δέρμα, όχι για ευαίσθητο μικτό δέρμα όπως το δικό μου.
Είναι λίγο σκληρό για ευαίσθητο δέρμα, αλλά συνολικά είναι καλό. Έχει καλή σχέση ποιότητας-τιμής.
Υπάρχει πολύ προϊόν, καθαρίζει ωραία το πρόσωπο και έχει μια ενδιαφέρουσα υφή, αλλά μυρίζει αρωματικά. Αφήνει το πρόσωπο πολύ ματ, οπότε δεν πρέπει να χρησιμοποιείται στα μάτια, κάτι που έκανε όλη τη διαδικασία καθαρισμού λίγο δύσκολη. Το χρησιμοποίησα μερικές φορές, αλλά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ επειδή υπάρχουν καλύτερα προϊόντα εκεί έξω. Το να το στύψω από το σωληνάριο δεν είναι και πολύ βολικό μακροπρόθεσμα. Το πήρα ως δώρο, αλλά μάλλον δεν θα το αγόραζα από την τσέπη μου.
Μεγάλη συσκευασία και χρειάζεται λίγη ποσότητα, θέλει προσοχή γιατί στεγνώνει το δέρμα μετά το ξέβγαλμα, ίσως καλύτερο σε πιο λιπαρές από τη δική μου μικτή επιδερμίδα
Δεν μου έκανε καμία εντύπωση. Ήταν εύκολο στο πλύσιμο. Δεν μου ξήρανε το πρόσωπο ούτε το ερέθισε.
Ο αφρός κάνει πολύ καλό αφρό, ακόμα και με μικρή ποσότητα, και καθαρίζει σε βάθος το δέρμα μου. Δυστυχώς, αφήνει το δέρμα μου τεντωμένο και αφυδατωμένο, οπότε πρέπει να βάζω τονωτική λοσιόν αμέσως μετά τη χρήση.
Έλαβα αυτόν τον αφρό ως δώρο. Η χωρητικότητα και η αποτελεσματικότητα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Το προϊόν καθαρίζει καλά το πρόσωπό μου, αλλά αφήνει μια παράξενα θαμπή αίσθηση στο δέρμα μου. Νιώθω το δέρμα μου τραβηγμένο μετά το πλύσιμο, οπότε δεν θα το αγόραζα. Θα το χρησιμοποιήσω γιατί δεν θέλω να το πετάξω, αλλά δεν θα είμαι ευχαριστημένη με αυτό :(
Εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής. Καθαρίζει καλά, λίγο είναι αρκετό. Δεν ξηραίνει. Αλλά μετά το πλύσιμο, το δέρμα είναι λίγο περίεργο στην αφή. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.
Συστήνω ανεπιφύλακτα αυτόν τον αφρό – είναι πολύ καλός στο πρόσωπό μου – ο τόνος του δέρματός μου είναι ορατά πιο ομοιόμορφος και υπάρχουν λιγότερα σπυράκια. Είμαι ερωτευμένος!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος