Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 29
Το προϊόν είναι εξαιρετικό, δεν είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Μάλλον κάθε δεύτερη μέρα ή 2-3 φορές την εβδομάδα. Όταν το εφάρμοζα κάθε βράδυ, σχηματιζόταν μια λιπαρή μεμβράνη στο δέρμα μου. Παραδόξως, μόνο με τακτική χρήση εμφανίστηκε η αίσθηση ξεκούραστου δέρματος.
Δεν βλέπω κάποιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα από αυτό, και όλα κολλάνε στο πρόσωπό μου.
Το χρησιμοποιώ στο τέλος της βραδινής μου ρουτίνας, έλαβα μια παραγγελία ως δώρο. Μου αρέσει, αν και κολλάει λίγο στο πρόσωπο, αλλά είναι τέλειο ως νυχτερινή μάσκα πριν τον ύπνο. Λατρεύω το άρωμά του.
Η μάσκα ενυδατώνει πολύ καλά, αλλά δεν είναι πολύ ευχάριστη στο πρόσωπο
Ενυδατώνει καλά, αλλά δεν μου αρέσει το πόσο κολλώδες είναι. Μετά πρέπει να περιμένω αρκετή ώρα για να μην πέσει στο μαξιλάρι.
Το έλαβα ως δώρο. Ενυδατώνει το ξηρό δέρμα μου και μου δίνει μια αίσθηση άνεσης. Υπάρχει μια αισθητή «λάμψη» και φρεσκάδα στο δέρμα μου αφού χρησιμοποιώ τη μάσκα κάθε βράδυ για ένα μήνα. Ένα αστέρι αφαιρέθηκε επειδή περιέχει άρωμα, το οποίο είναι αρκετά έντονο. Έχει υπέροχο άρωμα, αλλά θα προτιμούσα μια έκδοση χωρίς άρωμα.
Το πήρα ως δώρο. Μυρίζει πολύ ωραία. Αφήνει το δέρμα μου πολύ απαλό το πρωί.
Έλαβα αυτή τη μάσκα ως δώρο. Μυρίζει υπέροχα και ενυδατώνει το πρόσωπο.
Έλαβα αυτό το προϊόν ως δώρο για την αγορά μου και μου αρέσει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο αγόρασα! Ικανοποιεί πραγματικά όλες τις προσδοκίες μου, έχω ξηρό και ευαίσθητο δέρμα, αυτή η μάσκα καταπραΰνει το δέρμα μου, ενυδατώνει καλά. Άλλες μάσκες ύπνου που δοκίμασα έκαναν τους πόρους μου μεγαλύτερους λόγω των βαριών και λιπαρών ιδιοτήτων τους. Αλλά αυτή έχει υφή σαν gel, οπότε η μάσκα απορροφάται καλύτερα. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για μασάζ στο πρόσωπό σας. Αφήνει κολλώδη υφή, αλλά δεν με νοιάζει, κάνει τη δουλειά του!
Μια μάσκα με σύσταση gel που ενυδατώνει πολύ καλά το δέρμα και το κάνει απαλό. Δυστυχώς, μετά την εφαρμογή το δέρμα είναι κολλώδες και το τζελ χρειάζεται πολύ χρόνο για να απορροφηθεί, οπότε αφού πάμε για ύπνο σκουπίζουμε τη μάσκα στο μαξιλάρι. Ένας καλύτερος τρόπος είναι να το χρησιμοποιήσετε σαν κρέμα, δηλαδή να εφαρμόσετε μια πιο λεπτή στρώση και να κάνετε μασάζ στο δέρμα, μετά δίνει ένα όμορφο ενυδατικό αποτέλεσμα και ταυτόχρονα μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι χωρίς να λερώνουμε τίποτα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος