Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 23
Συνολικά, είμαι πολύ ευχαριστημένη με αυτά τα προϊόντα. Έχω λιπαρό δέρμα και όλη αυτή η σειρά λειτουργεί εξαιρετικά για μένα. Το συνιστώ σε όποιον έχει λιπαρό δέρμα.
Είμαι ένας άνδρας 50 ετών. Έχω μικτό δέρμα και, από τα νιάτα μου, έχω σοβαρό πρόβλημα με σμηγματόρροια στο πρόσωπό μου, είμαι επιρρεπής σε φλεγμονές και έχω επίσης ευαίσθητο δέρμα (τρελό!). Τα καλλυντικά αυτής της σειράς έχουν υπέροχο, λεπτό άρωμα, υπέροχη συσκευασία, εξαιρετική απόδοση και, το πιο σημαντικό, έχουν λύσει το πρόβλημα του συνεχώς λαμπερού μετώπου και μύτης μου! Είμαι ευχαριστημένος και τους συστήνω.
Εξαιρετικό τονωτικό για θαμπό δέρμα, το χρησιμοποιώ καθημερινά και τα αποτελέσματα είναι ορατά. Έχει το τέλειο άρωμα.
Έχω αγοράσει αυτό το προϊόν δύο φορές, είναι ένα πολύ καλό τονωτικό που ηρεμεί το δέρμα, αφήνει ανάλαφρη αίσθηση, έχει πολύ ευχάριστη μυρωδιά... Το χρησιμοποιώ σχεδόν δύο χρόνια, έχω λιπαρό δέρμα με τάση για ακμή, μετά Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ, το δέρμα δεν είναι πια τόσο λιπαρό και ηρεμεί πολύ γρήγορα αν έχω ερεθισμό.. Προτείνω αυτό το προϊόν και ιδιαίτερα ευχαριστώ ksisters για τον τρόπο που συσκεύασαν τα προϊόντα και πόσο γρήγορα έφτασε.
Αυτό το τόνερ έχει ένα λεπτό άρωμα Είναι πολύ ενυδατικό, καταπραϋντικό και απαλό στην επιδερμίδα του προσώπου. Μαζί του χρησιμοποιώ και κρέμα gel Frudia, και περιστασιακά κάποιο aha/bha toner. Με τακτική χρήση και φυσικά διπλό καθαρισμό του δέρματος πριν από αυτό, οι πόροι θα είναι λιγότερο ορατοί.
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ αυτό το τόνερ για λιπαρό δέρμα με διευρυμένους πόρους. Το τόνερ είναι πολύ ευχάριστο, υδαρές. Το δέρμα τεντώνεται μετά από αυτό και οι πόροι συρρικνώνονται. Αλλά κατά τη διάρκεια της ημέρας, το δέρμα εξακολουθεί να γίνεται λιπαρό. Χρησιμοποιώ και το τόνερ με την κρέμα αυτής της σειράς. Θα αγόραζα ξανά το προϊόν, αλλά όχι λόγω των πολλά υποσχόμενων αποτελεσμάτων.
Πολύ ευχάριστο τόνερ. Μετά από αυτό, το δέρμα παραμένει απαλό, απαλό και ενυδατωμένο. Ιδανικό για λιπαρό και ευαίσθητο δέρμα. προτείνω.
Μυρίζει ευχάριστα, όπως ολόκληρη η γραμμή του σταφυλιού Απορροφάται γρήγορα, το δέρμα είναι απαλό μετά από αυτό, δεν ερεθίζει.
Δεν είναι πραγματικά για μένα. Έχω την εντύπωση ότι δεν εκπληρώνει τη λειτουργία του για μένα. Δεν παρατήρησα σύσφιξη των πόρων ή μείωση της έκκρισης σμήγματος. Μάλιστα μετά τη χρήση του έχω συχνά την εντύπωση ότι εμφανίζονται κάποιες ατέλειες. Συνολικά, δεν θα το αγόραζα ξανά.
Τονωτικό με ευχάριστη μυρωδιά και υφή, βγαίνει εύκολα από το μπουκάλι, αρέσει πολύ στο ευαίσθητο, λιπαρό δέρμα μου. Σίγουρα θα αγοράσω ξανά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος