Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 18
Το προϊόν αφήνει μια πολύ ευχάριστη δροσερή, καταπραϋντική αίσθηση στο δέρμα. Δεν ερεθίζει. Είναι ιδιαίτερα ωραίο να ψεκάζετε το πρόσωπό σας με αυτό κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής ζέστης. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Gel mist με 99% αλόη. Χρησιμοποίησα όλο το μπουκάλι. Επειδή ενυδατώνει πολύ και δίνει μια λεπτή λάμψη στο πρόσωπο, το χρησιμοποίησα μόνο το βράδυ, μετά τη δουλειά. Είμαι πολύ ικανοποιημένη, καταπραΰνει το δέρμα, τους ερεθισμούς. Ενυδατώνει. Η τιμή είναι παραπάνω από καλή.
Μου το σύστησε μια επαγγελματίας μακιγιέζ. Το χρησιμοποιώ κατά τη διάρκεια και μετά το μακιγιάζ, είναι ένα εξαιρετικό προϊόν, το λατρεύω. Το έχω πάντα στην τσάντα μου.
το mist μυρίζει ωραία και ενυδατώνει καλά
Ένα πολύ ενυδατικό σπρέι. Απαλό. Δεν μουτζουρώνει το μακιγιάζ. Λειτουργεί τέλεια κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Έχω δοκιμάσει πολλά σπρέι, αλλά αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Η σχέση ποιότητας-τιμής είναι η καλύτερη από όλα όσα έχω δοκιμάσει. Το μόνο παράπονό μου είναι το μεγάλο μπουκάλι ψεκασμού που ψεκάζει υπερβολικά πολύ προϊόν για την προτίμησή μου. Το ίδιο το σπρέι είναι ελαφρύ και έχει πολύ ευχάριστο άρωμα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Αναζωογονεί όμορφα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε καθαρό δέρμα όσο και πάνω από μακιγιάζ :) ωραίο άρωμα
Το χρησιμοποιούμε μαζί με ένα άλλο προϊόν gel Frudia. Φρεσκάρει ευχάριστα, δεν κολλάει, «σπάει» αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μεταξύ στρώσεων. Δροσίζει, ενυδατώνει. Απορροφάται γρήγορα, μας αρέσει η μυρωδιά του. Μπορεί να φυσηθεί «έτσι» ακόμα και τη μέρα, είναι αναζωογονητικό. Είναι βασικό μαζί μας το καλοκαίρι.
Χρησιμοποιώ το mist ως το τέλος της ρουτίνας περιποίησης της επιδερμίδας μου και πρέπει να ομολογήσω ότι είναι ευχάριστο στη χρήση, στην εφαρμογή στο πρόσωπο και στη μυρωδιά. Το προτείνω ανεπιφύλακτα
Έχω εξαντλήσει όλο το μπουκάλι. Είναι δροσερό και μυρίζει πολύ ωραία, καλό για ψεκασμό όλη την ημέρα. Το μόνο που πιστεύω ότι δεν μου αρέσει είναι το σπρέι μέρος του μπουκαλιού (δεν ψεκάζεται σαν ομίχλη). Αλλά γενικά είναι ωραίο, τίποτα πολύ μαγικό, αλλά καλό να το έχεις!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος