Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.







Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 7
Πολύ ευχάριστη και βαθιά ενυδατική κρέμα χεριών. Η υφή είναι πλούσια, αλλά απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει κολλώδη αίσθηση. Μετά τη χρήση, τα χέρια γίνονται απαλά και λεία, η αίσθηση ξηρότητας εξαφανίζεται μετά την πρώτη χρήση. Το άρωμα είναι κομψό και διακριτικό, ιδανικό για καθημερινή χρήση. Βολικό μέγεθος, εύκολο στη μεταφορά στην τσάντα σας.
Έλαβα ένα δείγμα κρέμας Frudia ως ευχάριστη έκπληξη με την αγορά μου – και πρέπει να πω ότι έμεινα απόλυτα εντυπωσιασμένη. Την είχα στα αγαπημένα μου για πολύ καιρό με τη σκέψη «κάποια μέρα την επόμενη φορά», οπότε χάρηκα πολύ που οι εξυπηρετικοί υπάλληλοι την έβαλαν στη συσκευασία για να τη δοκιμάσω. Και το αποτέλεσμα; Ενθουσιασμός είναι λίγο. Η κρέμα θεράπευσε τις μικρές μου ρωγμές σε ένα μόνο βράδυ και μαλάκωσε απίστευτα το τραχύ δέρμα γύρω από τις αρθρώσεις μου. (Απλώς εργαζόμουν στο εξοχικό.) Ένα πραγματικό μικρό θαύμα μέσα σε μια νύχτα – δεν καταλαβαίνω, αλλά μου αρέσει πολύ 😄 Την εφάρμοσα περίπου τρεις φορές το βράδυ για πέντε λεπτά (το δέρμα μου την ήπιε κυριολεκτικά) και το πρωί τα χέρια μου ήταν υπέροχα ενυδατωμένα, απαλά και «μεθυσμένα». Αφού τη χρησιμοποίησα, τα χέρια μου είναι θεϊκά μεταξένια, χωρίς λιπαρή μεμβράνη, απλώς μια αίσθηση άνεσης και θρέψης. Σίγουρα παραγγέλνω μια συσκευασία πλήρους μεγέθους και σκοπεύω να την εναλλάσσω με την πράσινη Needly, την οποία θα πάρω στα τυφλά με βάση τις κριτικές. Ένα μεγάλο ΝΑΙ για μένα – αν έχετε ξηρά, ταλαιπωρημένα χέρια, αξίζει να δοκιμάσετε αυτή την κρέμα. 💖 Υ.Γ.: Μάλλον δεν θα την χρησιμοποιούσα ως βασικό συστατικό, αλλά ως υποκατάστατο - τέλεια.
Αυτή η κρέμα χεριών ήταν στο ημερολόγιο της Χριστουγεννιάτικης Ημέρας του 2024. Ερωτεύτηκα αμέσως το άρωμά της, είναι πολύ ξεχωριστό και μοναδικό. Είμαι επίσης ικανοποιημένη με την κρέμα επειδή απορροφάται γρήγορα. Την χρησιμοποιώ στη δουλειά αφού πλύνω τα χέρια μου. Μου αρέσει που μετά την εφαρμογή της κρέμας μπορώ να πιάσω αμέσως το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο, δεν χρειάζεται να περιμένω να φύγει η κολλώδης αίσθηση.
Ο Krémik ήταν στο ημερολόγιο της έλευσης. Έχει πολύ όμορφη μυρωδιά και επίσης ευχάριστη υφή. Η μυρωδιά διαρκεί πολύ καιρό. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν ενυδατώνει. Δημιουργεί μια απαλή επίστρωση στο δέρμα, μοιάζει με λίγο κερί και μετά τα χέρια είναι πολύ απαλά, αλλά μέσα σε 5 λεπτά αυτό το αποτέλεσμα εξαφανίζεται και νιώθω ακόμα μεγαλύτερη ένταση. Δεν είμαι άνθρωπος του οποίου τα χέρια είναι τόσο στεγνά που νιώθουν σφιγμένα, αλλά μετά τη χρήση αυτής της κρέμας, το κάνω.
Η κρέμα αποδείχθηκε ότι δεν ήταν τίποτα για μένα, η μυρωδιά δεν είναι ερεθιστική, αλλά ούτε και εντυπωσιακή, δεν ενυδατώνει αρκετά, σίγουρα δεν θα την αγοράσω δεύτερη φορά
Καταπληκτική κρέμα, ελαφριά, απορροφάται γρήγορα και δεν κολλάει, ενυδατώνει ταυτόχρονα! Πολύ έντονο άρωμα - όμορφη φρεσκάδα, εσπεριδοειδή με μια νότα βοτάνων. Ένα καθολικό δώρο που δίνει χαρά
Πολύ ευχάριστη στην αφή συσκευασία, αυτή η κρέμα είναι βολική για να τοποθετηθεί σε μια τσάντα. Η κρέμα ενυδατώνει καλά, αλλά έχει ένα συγκεκριμένο άρωμα. Μου θυμίζει φαρμακείο ή βότανα. Λατρεύω το άρωμα, αλλά αν δεν σας αρέσει, δεν θα συνιστούσα να αγοράσετε αυτήν την κρέμα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος